Ferman Belirlendi..

Ferman açıklandı.. Öncelik kesinlikle ve kesinlikle yabancı bir stoper.. Şu anda 5 aday var bu konuda.. İsimleri yine yakın bir zaman içersinde görüşmelere dayalı olarak yazmaya başlarız. Türk oyuncuları biliyoruz, hepimizin tahmin ettiği; istediği isimler.. Unutmadan belirtelim bu oyuncuların hepsi alınmayacak.. Sadece gündemde olan isimler bu oyuncular, görüşülen oyuncular bunlar.. Alternatifleri olan bir liste.. Artı parantez olarak Aydın Karabulut'un adı geçiyor.. Bazı oyuncuların adı sezon sonu için geçiyor belirtelim.. Aydın Yılmaz, Serkan Çalık kiralık gönderilebilir; son durum kupa maçlarında belli olacak veya devre arasındaki hazırlık kampında.. Aydın için İBB, Serkan için Sivasspor devrede.. Ve günün en güzel haberi.. Harry Kewell ile 2+1 sözleşme imzalanacak.

33 yorum:

  1. Bravo.. Harry umarim imzalar..
    Güzel bir törenle yenileriz kontrati..

    YanıtlaSil
  2. Valla liste süper. Kaçı alınır bilmem de hepsi gerekli, özellikle rotasyon için. En güzel haber de Harry Kewell olmuş. FCN heyecanlı dönem başladı kameralarımız sizde :)

    YanıtlaSil
  3. Vallah ben bu listeyi hic begenmedim, tek sevindim nokta harry kewell bizde kalmasi ve ediz`in adi bu listede gecmesi ondan haric bu listeyi yirtib bi kenara atsinlar yeni bi liste yapsinlar, ja arkadas bu volkan sen,hamit altintop aydin karabulut kim bunlar abi ja, simdi burda iki üctane dahi cikar altintoplari bana överde överler ben almanyada yasadim icin bundesliga sik sik takib ediyorum hamit kazmanin önde gideni adi var kendisi yok, tmm eskiden cok süper maclar cikardi ama bu hamit ve eski hamit arasinda siyah ve beyaz kadar fark var o derece yani, gelelim orta sahaya, ja arkadas bunlar bikmadi mi mustafa, mehmet, baris, ayhani izlemekten hadi onuda gectim allah askina su orta sahaya bi diara veya gago hadi olmadi bodmer teknik kapazitesi yüksek ve oyun kurabilen ve en önemlisi sahada ne yaptini bilen bi önlibero alsinlar ja, neyse yinede Editöre tsk`lerimi iletiyorum zamet edib bize bu listeyi verdi ve bilgendirdi tskler hocam.

    YanıtlaSil
  4. harry baba!muthis oldu ne zman belli olacak resmi imza kewell babanin,aydin karabulut dosyasini acsaniz iyi olur bence muthis bir is olur!sezer sercan:demichelis !bence yeter arrtar!ama en onemlisi stoper ve forvet!isim uzerine konussak bekliyoruz!fcn abi ;)))

    YanıtlaSil
  5. abi neden tekkeyi almayiz!simdi sener konustu ts baskani,tekke devre den sonra bizle olacak diye umuyorum dedi lig tv de keske biz alsaydik gokhan unal ismi ,var aslanyurekliler admini baris abi israrla roscisky olacak diyor!ne dir bu is asli ciktimi senin istihbaratlardan!hamit ne derece bence gelmez altintop kardesler hele hamit!sagol!

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar hemen şunu belirtelim biz sizlere bu isimleri belirtiyoruz fakat elbette bu isimlerden başka isimlerde var listede.. Hepsi zamanla ;-)

    Devre arasında takımı sil baştan komple değiştiremezsiniz. Herşeyden evel gelecek sezon bir çok yıldız oyuncunun sözleşmesi bitiyor ve Bosman kuralı ile bizlerde bu oyuncuları kadromuza katma imkanı sağlıyoruz.

    Devre arasında bir oyuncuyu 10 milyon euroya alırsan sezon sonu o oyuncuyu daha ucuza alırsın. Ayrıca öyle hiç bir devre arasında 5,6 oyuncu alınmaz bunuda anlayın. Herşeyi eleştirmekle olmuyor maalesef. Önce elinizdeki kadrodaki boşlukları bulmanız gerekiyor sonrasında oyuncuları oraya monte etmeniz gerekir. Öyle hadi şunu alalım diyince alamıyorsunuz maalesef, FM2010 oynamıyoruz.

    Galatasarayın zaten ideal bir ilk 11'i var. Fakat yedek kulübesinde her ne kadar ismi var olan oyuncular olsada performansları oldukça kötü olan oyuncular var. Öncelikli hedef sahadaki ideal 11 ile yedek kadro arasındaki dengeyi sağlamak ve hemen hemen birbirine yakın bir takım kurmak..

    Stoper açığımız var ve birbirinden kaliteli 5 isimle görüşüyoruz. Savunmadaki sıkıntıyı giderebilecek ve anlaşma sağladığımız bir ismi kadromuza dahil edeceğiz.

    Bizler Galatasaray'ız öyle sağa sola ona buna müthiş paralar saçmayız hiç bir zaman. Galatasaray bugüne kadar hep genç oyuncu alıp yetiştirmiştir. Diğerleri gibi çamaşır makinesine 20milyon euro vermemiştir ;-)

    Caner'i 5 ay evel kim beğeniyordu? Yedek kulübesinden sahaya adım atamıyordu çocuk. Peki şimdi? Neredeyse sol bekin banko ismi.. Neden? CSKA'da daha iyi oyuncular mı var? Hayır.. Bazen bazı oyuncular bir yere, bir sisteme, bir antrenöre alışamaz. Hamit'te, Halil'de bize oldukça yararlı olacaktır. Volkan iyi bir alternatif, Sercan şimdi çektiğimiz sıkıntıda iyi bir ilaç olacaktır. Haksızmıyım?

    Aydın Karabulut.. Gelecek vaadeden bir isim.. Çabuk süratli ve oyun bilgisi yüksek olan bir oyuncu.. Ortasahada savaşçı, mücadeleci.. Barış'ın, Mehmet'in, Mustafa'nın alternatifi olabilecek, gerektiğinde kanada inebilecek bir oyuncu..
    Ediz Bahtiyaroğlu.. Gelecek vaadeden bir savunma oyuncusu, uzun boyuna rağmen iyi oyun kuruyor.

    İsme bakmayın, oynadığı oyuna veya potansiyeline bakın.. Birde bizim ne aradığımıza bakın ;-)

    YanıtlaSil
  7. yani stoper icin 5isim var !sen biliyormusun !en azindan o besi biliyormusun cunku haldun baba da cok tur o 5li listeler;)) demichelis,juan,gabriel millito,ah bu arada marsilya 2 kanat oyuncularini satiyor ben arfa ve valbuena ,bence ben arfa bizde parlar gelecege yatirim!

    YanıtlaSil
  8. Bu 5 aday var dedginiz isimler nasil, büyük isimlermi veya gercekten katki sagliyabilecek isimlermi?
    2ci listeyi ne zaman aciklicaksiniz? :))
    Insan meraktan patliyor yaw transfer döneminde üstüne bide galatasaray taraftarinin olmanin ve Haldun Üstünel gibi yöneticimizin olmasinin verdigi ayricalik var tabiki. :)
    Ama en güzel haber yinede harry kewell haberi
    cok sevindim buna
    cok tsk ederim bu biglileri paylastiniz icin
    saygilar

    YanıtlaSil
  9. Daha önceden de burdaki yorumların birine Aydın Karabulutu yazmıştım. O zaman Ankaraspor'un düşürülmesiyle serbest kalmıştı. Mutlaka almalıyız çok yetenekli demiştim.Bizim Aydından daha hırslı ve genç umarım alabiliriz.

    Bunun dışında Sercan Yıldırımı alabilirsek süper olur. Hatta Nonda + Aydını bile vermeye razıyım.

    Savunmaya da favorim Juan(Roma).

    YanıtlaSil
  10. Katkı saglasında gelecek stoper ismi cismi önemli degil.

    Edizde alınırsa cok iyi olur düşüncesindeyi
    Kendisini cok begenirim ve belkide ilk 11 oyuncusu olabilir kendini geliştirirse. O potansiyel onda var.

    Ve tabiki hayalimiz Hamit ALtıntop :)

    3veya üzeri oyuncu alacagımızı düşünmüyorum.

    1 Yabancı stoper ve forvet alınacaktır düşüncesindeyim. Hamit içinde nabız yoklanır sene sonu alırız düşüncesindeyim.

    YanıtlaSil
  11. Ja Editör ben seninle bir türlü anlaşamadim gitti bu sitede ja.
    Bak Güzel abicim allah askina lütfen ama gercekten lütfen sen bu Ayhan,Baris,Mehmet ve Mustafadan ne anliyorsun bir türlü anlamiş degilim hadi ben hakzisim hadi ben futboldandan`da anlamiyorum tamam herşeye kabulum ama allah sükür iki tane saglam gözüm var ve sahada ne oldu bitini göriyorum ben sezon başindan beri bu adamlarin yüzünden girmedim günah kalmadi her mac sonrasi ister galib gelelim ister kaybedelim ben herzaman bu orta sahayi eleştirmişdir ve eleştirmeye devam edecem cünkü bunlar adam olmaz abi adam olmaz derken bunlari kişiliklerini kast etmiyorum yani bunlardan futbolcu olmaz diyorum, ya güzel Editör abicim yemin ediyorum şöyle bi 2-3 ay profesyonel idman yapim allah belami versin bu saydiklarim adamlarin aynisni bende yaparim sahada, cünkü bunlar futbol vallan oynamiyorlar abi, sagdan gelir sola verirler soldan gelir saga verirler bide taraftarin gözünü boyamak icin birazda adam kovalarlar bukadar, yani bişey yaptiklari yok bir verkac yok, bir dikine pas yok ,bir ölücü pas yok, bir ne bilim calim yok, yok da yok yani sifir, bunlari yemin ederim bunlarin yaptini aynisni bende yaparim zamaninda bende defansiv orta saha oynadim ve bir ön liberonun asil görevi adam kovalamak deyil veya ne bilim yan pas geri pas deyil topu alib en kisa yoldan ikinci bölgeye o topu taşimak ve mümkün olursada ofensive ayni zamanda destek olmak eyer top rakib oyunculardasa senin görevin o topu kesmek deyil o görevi benim önümde oynianlarin görevleri, benim görevim benim önümdeki adamlarin topu kapmak ve en hizli şekilde topu bana aktirmak ve yukarda belirtim gibi ofensiv yardim etmek misal bu ülkeye gelmiş gecmiş bu görevi en iyi Appiah yapiyordu ve adam yilda 4-5 gol ve 5-6 asistle oynuyordu veya barcali keitaya bakin adaml ligte kac gol atmiş bi ön liberounun görevi bu işte gol atmak veya atirmak veya dünkü Elanonun yapti gibi gol hazirlamak, şimdi soriyorum sana bizde hangi futbolcu bu saydiklarimi yapiyor bence hic kimse birak gol atmayi bizimkiler orta sahayi gecmeye korkuyorlar daha dogrusu bi ön liberonun ne oldunu nasil oynadini bilmiyorlar gelelim canere senin yere göye koyamadin caner yüzünden az daha gol yiyorduk dün akşam ve antalya macindada eyer dogru hatirliyorsam canerin yüzünden yemişdik golu cünkü offsayti bozdu icin bence caner öyle ahim şahim bi futbolcu deyil tabi biz hakana alişdimiz icin sol tarafda birden caner gibi hareketli ve hizli bi futbolcu gözümüzde onca hataya ragmen Abidal gibi geldi ja aslinda demek istedim şu yine uzun yazi oldu ama lütfen abi bize hamit vallan lazim deyil hamit alicaksak onuda sag bek oynatalim ama orta sahaya daha dogrusu birtane ön libero şart bu takima ama senin yazdim yoruma bakiyorum`da Hocam hic ön liberodan vallan basetmemişin, yani bana öyle geldi neyse yinede yazdin yorumuna saygi duyorum ama abi bence sen bizim orta sahayi haddinden vazla büytiyorsun gözünde gibi geldi bana lütfen abi beni yanliş anlama kötü niyetle bu yorumu yazmadim sadece ne bilim BANA GÖRE bu takimin en büyük sikintisi ön libero olmayişi gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  12. abi orhan şam nasıl ya geçen sene gündemdeydi defansın her yerinde oynayabiliyor kral gibi rotasyon oyuncusu işte

    YanıtlaSil
  13. Sadece ve sadece şunu söyleyin bana yeter :) Rafael Marquez dahil mi o savunma listesine?

    YanıtlaSil
  14. çalışkan ve ayağa direkt paslar verecek bi ön libero transferi forvet transferinden çok daha gerekli gibi sanki. evet mehmet ve barış çalışkanlar ama elanoyu ve kanatları besliyemiyorlar. yani bi gago ilaç gibi giderdi şu takıma hem oynama şansı yok takımında hem de kaliteli bi oyuncu. gago olmasa bile o tipte bi oyuncu demek istiyorum. çok açık ve net bi de stoper sorunu var tabi ama fikrimce caner'in defans mantalitesini öğrenmesi için sabır gösterilmesi ve hakan'ın eski pozisyonunda(stoper mevkii) servet'le uyum sağlaması için sabır gösterildiğinde, hem istenilen kanat bek oyuncusu(caner), hem de ayağa pas yayıp ortasahayı besleyebilecek ayağına hakim stoper(hakan) açıkarı kapatılacaktır. zaten son maçlarda rijkaard'ın aklında olanın da bu olduğu biraz biraz ortaya çıktı gibi. o yüzden devre arasında servet gönderilmeyecekse stoper transferi olmadan da pekala devam edebilecek gibiyiz. forvet deyince de halil'in veya yedek olacak diye alacağımız başka birinin oz büyücüsünden daha iyi santrafor olacağına inanmıyorum. bu konuda da çok ciddiyim ilk izlediğim günden beri aynı şeyi söylüyorum kewell hakkında: bu kadar gole yakın, konumlanmasını bilen, koşu yapmasını bilen bırakın kanat oyuncusunu forvet bile az bulunur. benim transferler hakkındaki düşüncelerim bunlar ama diyosanız ki bizim duyumlarımız sağlam o zaman tabii ki diyecek bir şey yok. hayırlısı...

    YanıtlaSil
  15. merhaba fcn. iyi çalışmalar. gene startı vermişsiniz hayırlı olsun. sezeri bende isterim. umarım olur. ancak diğer isimler zor gib. bu krizde sanmıyorum ama belki daha başka isimler olabilir. Umarım herşey güzel olacak galatasarayımız için.

    YanıtlaSil
  16. Sözleşmesi sene sonunda bitecek olan Serkan Çalık nasıl kiraya verilecek anlayamadım.

    YanıtlaSil
  17. 1.en önemlisi Harry Potter mutlaka takimda kalmali
    2.aydin karabulut mütis bir yetenek besiktas onu nasil verdi hallen anlamis degilim sezon sonu sözlesmesi bitiyor isanllah fnere veya trabzona kapdirmayiz
    3.ediz bana göre suan en iyi türk stoperlerden biri onu ve bir yabanci stoper alsakda servet bi yedek kalsa
    4.hamit bana göre en iyi türk fudbolcu
    5.sercan mütis yetenek daha 19 yasinda
    6.Andre Morits sezon sonu sözlesmesi bitiyor bana göre gayet yetenekli alinirsa sevinirim

    Isanllah bunlar gerceklesir bir kac tanesi mutlaka ara transfer döneminde bazilarida sezon sonu cogunun sözlesmesi sezon sonu sona erdi icin

    YanıtlaSil
  18. Ali Turan var mi listede...ya da Marquez??

    YanıtlaSil
  19. vincent kompany gelse bu takıma nasıl olur? bence iyi olur. sizce??

    YanıtlaSil
  20. Herseyi okumadim ama bir yanlis bilgi gozume carpti. Aydin Karabulut bizim Aydin Yilmaz'dan genc falan degil ikis de 1988 dogumlu ikisie 21 yasinda yani yasitlar. Ayrica daha gecen sene ve bu sene dahil ikiside U-21 takimda oynarken Aydin Yilmaz her zaman takimin yildizi en onemli ismiydi. Ha Aydin Karabulut daha teknikdir goze hos gelen estetik hamleler yapabilir topa ama su an ihtibari ile Aydin Yilmaz'dan bizde daha basarili olucaginin garantisi yoktur. Ankaragucu falan oynamak ile Galatasaray'da oynamak bambaska seyler IBB'de oynarken Aydin Yilmaz icin herkez geri donsun cok iyi oynuyor diyordu ama sonuc ortada. Ayrica Karabulut biraz kendini cok beginmis simarik bir kisiliktir. Makul bir fiyata olucaksa gelsin ama ole milyon avrolar sacilip riske girilmeye degicek birisi degil yani 2 yas daha kucuk olan 1990'li Serdar Eylik'de israr edilmesini tercih ederim.

    YanıtlaSil
  21. Schumy sozlesmesi sezon sonu bitecek oyuncu neden kiraya verilemesin? Mantikli ol biraz devre arasinda sezon sonuna kadar kiralik verilebilinir tabi ki de zira seozlesme daha henuz bitmis degil....

    YanıtlaSil
  22. Sunu da eklemek istedim Aydin Karabulut'dan Baris'a, Mehmet'e, veya Mustafa'ya alternatif falan olmaz. Tam anlami ile kant'da acik oyuncusudur offensifdir yani ole defansif gorevler verilerek fanteziye girilcek bir oyuncu asla degildir olamaz da zaten o kafa yapisi ile. Sonuc olarak Karabulut teknik acidan cok yetenkli bir oyuncu olsa da Besiktas onu bosu bosuna serbest birakmadi ;)

    YanıtlaSil
  23. selamlar şu beş stoper adayının isimlerini merak ettik gercekten ..su an veremiyorsanız yerlimi bunlar yabancımı onu bari söyleyverin meraktan catlamayalım

    YanıtlaSil
  24. http://staywithusharry.com/2009/12/21/kewell-2009-2010/

    bu site de tribünlerden duyurulmalı, kewell'ın da ailesinin de bakması sağlanmalı!

    YanıtlaSil
  25. Ortaya Gago ya da Emana opsiyonlu kiralık vs..Hamit de olursa bomba olur(Hamit-Halil paket halinde olur zaten)..stopere Marquez olmadı Colochini-Senderos dan birisi..Ama Marquez olsun..Forvete de Roque Santa Cruz ya da Samaras tarzı bi adam kiralık miralık artık nasıl olcaksa..Edizi 2 senedir takip ediyorum adam yağlanmaya başladı iyice..ayakları iyi ama hem ağır hem tecrübesiz..Emre Güngör kadar olamaz Emre son derece hızlı ve soğukkanlıydı en azından..umarım iyileşir..Ediz için Önceden bi Pique olur mu derdim ama yok olmicak yetenekleri kısıtlı..gelirse eğer Kadroya girme şansı çok az..Keşke Ceyhun Gülselamı alabilseydik zamanında Rijkaart ondan bi Pique çıkarırdı buna eminim..Bi de Volkan Şen’den Xavi Yaratma çabalarım var hala ama zorlamak lazım biraz:))Ali Turan'ın muhakkak değerlendirilmesi gerekiyor..Soğukkanlı adam çıkar görevini yapar her zaman..Hem genç hem de çok yetenekli..Sercan'a da artık eskisi gibi bakmıyorum uçuk miktarlar verilmesine karşıyım takasla olabilir…Aydın Karabulut’da maalesef bi Aydın Yılmaz-Serdar Özkan olma yolunda kendini geliştirmesi lazım yeteneklerine yazık ediyor…Orhan Şam’dan geçtim artık gerek yok..Bu arada malum yabancıları da elden cıkarmak gerekiyor bir an önce..Kaleye de Ufuk geçsin artık,yeter..Yok ayağı iyiymiş Franco’nun da bilmem ne görüyoruz geri paslarda ne hala geldiğini...Hayret ederdim Onur gibi bi adam nasıl kaleye geçmez diye ama işin piri Şenol Güneş çok çabuk gördü bunu ve geçirdi Onur’u kaleye..helal olsun bu yetenekle uzun yıllar milli takımın kalesini koruması gerekiyor de koruyacaktır da birileri tarafından engellenmezse.. Umarım hayırlısı olur da Şampiyonlar ligine Direk katılırız seneye.O havayı solumayalı çok oldu…

    YanıtlaSil
  26. Türkiye'de Bosman kuralının ne olduğunu bilen ve kullanabilen ender takımlardanız....

    Bu anlamda sene sonu kontratı bitecek olan Ali Turan, Moritz, Murat Ceylan hatta Ibrahim Toraman, Serdar Ozkan ve Holosko`yu düşünemez miyiz...

    Yonetım bu konuya nasıl bakmaktadır... Bilginiz var mı...

    YanıtlaSil
  27. Rafa marquez ilaç olur...
    Ediz nedir Allahaşkına,çıkarsınlar hemen listeden :) Yerli defans Ali Turan dan gerisi yalandır...

    YanıtlaSil
  28. Fcn başkan, artık açıklar mısınız lütfen transfer söylentilerini? bugün Trabzon maçıyla 1. devre tamamen bitti artık. Sabırsızlıkla bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  29. rafael marquez.. beyler bizim defansımıza ilaç gibi gelicek tek adam. ayağına müthiş hakim, uzun pasları herşeyiyle tam bize göre. hem rijkaard'ın sistemini, ne yapmak istediklerini biliyo. defansa rafa gibi sağlam biri şart.

    orta sahada hamit cuk oturur oraya hem koşan bi oyuncu hem defansa yardım eder hücuma top taşır. en azından almanya'da yetişmiş bi futbolcu. disiplini, özverisi var.

    forvet adayım tabi ki sercan. barosun en güzel alternatifi ne nonda ne aydın. nonda artık bitik. sezon başında barosun yorduğu defanslara karşı goller attı evet ama ilk 11 çıktığı maçlarda pek zayıf. sercan baros gibi gezinen bi forvet son vuruşu çok iyi olmasada çok genç ve rijkaard'ın ellerinde harika bi şekilde parlar.

    sadece bu 3 oyuncu bile yükselmekte olan galatasarayımızı daha da ateşler. defansa semih, çetin, murat,sinan orta sahada serdar, emre, berkin forvete cem sultan, anıl gibi A2 oyuncularıda zamanla monte edildimi feriştahı gelse durduramaz bu takımı...

    YanıtlaSil
  30. Diego Godin-Tomas Ujfalusi-Jan Simunek-Khalid Boulahrouz DHA da adları gecmiş
    5 stoper arasında bunlardan kimse varmı ?

    YanıtlaSil
  31. 1.Coloccini (ikinci ligde oynuyor en fazla 5-6 Mio)

    2.Hamit (sezon sonu sözlesmesi bitiyor)

    3.Aydin karabulut (sezon sonu sözlesmesi bitiyor)

    4.Andre Morits (sezon sonu sözlesmesi bitiyor)

    5.Ali Turan (sezon sonu sözlesmesi bitiyor)

    6.Sercan Yildirim ( aydin + 5-6 Mio)


    Bunlarda gönderilmeli

    Linderoth - Nonda - emre güngör - gökhan zan - aydin - ayhan - sabri - alparslan - serkan kurtulus

    Gelecemiz cok saglam olur!!!

    YanıtlaSil
  32. şu beş stoperıde acıklasanız süper olacak

    YanıtlaSil
  33. serdar özkan gelirse süper olur....sezon sonu sözlesmesi bitiyor....üstelik galatasarayli

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0