Harry, Harry Kewel..


Harry Kewell..
Oz Büyücüsü, Oz Sihirbazı, Boğazın Büyücüsü, Büyücü vs. vs. vs. ...
Ama kuşkusuz gerçekten çok profesyonel ve karakterli bir kişiliğe sahip..
Adam gibi adam..
İşte verdiği bir röportajda bakın neler demiş yine Oz Büyücüsü..
Bizde seni seviyoruz büyücü..

"Önce 20-25 gazeteci gördüm. ’Normal’ dedim. Sonra sesler gelmeye başladı. ’Ne kadar gürültülü bir havaalanı’ diye düşündüm. Ancak kapının açılmasıyla birlikte yüzlerce taraftar etrafımı sardı. O kapalı alanda meşale bile yaktılar ve tezahüratlarla bana ’Hoşgeldin’ dediler. O günü unutabileceğimi sanmıyorum..Dünya Kupasına aday olan Avustralya’nın tesis açısından hiçbir eksiği yok. Her ülkeden insan yaşadığı için tribünler de dolar. Ancak Ali Sami Yen’deki atmosferi buraya transfer etmemiz lazım.."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0