Oz Büyücüsü Harry Kewell..


"İngiltere'ye dönmek istiyorum" dediği iddia edilen Kewell ile bir görüşme daha yapılacak. Geçtiğimiz günlerde Galatasaray yönetimine "İngiltere'ye dönmek istiyorum" dediği iddia edilen Harry Kewell ile ligin sonunda bir görüşme daha yapılacak. Yönetim sözleşmesi devam eden Avustralyalı yıldızı ikna etmeye çalışacak. Yeni gelecek teknik direktör ile Harry Kewell'ın durumunun netlik kazanması bekleniyor. Kewell'ın Bülent Korkmaz ile sorun yaşadığı da iddia edilmişti.
Fotomaç


---

"Galatasaray için bir dakikada olsa, beş dakikada olsa canımı dişime takar oynarım. Çünkü ben bu takımı seviyorum, çünkü bu forma bunu hakediyor. Ben bu forma altında uzun yıllar hizmet etmek istiyorum."

"Bizim taraftarlarımızdan daha iyisi yok. Eğer iddaa eden varsa onlarla hemen bahse girerim. Çünkü bizim taraftarımızdan daha tutkulusunu ben görmedim."

Harry Kewell

Not: O fotoğraftaki kol yukardaki gerçeklikten uzak ve kolpa haberi yapan editöre gelsin..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0