İşte KIRMIZI Forma !!


TFF sezon öncesi bütün takımların formaların içeren bir dosya hazırladı. Dosyada Galatasaray'ımızın Kasım, Aralık ayları gibi satışa çıkacak olan kırmızı formasıda bulunuyor.

Daha önceden Kasım veya Aralık, Ocak ayları gibi kırmızı formanın satışa çıkacağını belirtmiştik forma tanıtımı yapılmadan evel.. Çıkacak olan kırmızı forma bu sene 2288 adı altında çıkan mor formamıza oldukça benziyor.

TFF'nin hazırladığı dosyaya ulaşmak için tıklayınız..

Unutmadan bu sezon maçlarda giyeceğimiz formalarımızda çok büyük ihtimalle TURKCELL SUPER LIG logosu bulunucak AVEA reklamının üzerinde..

8 yorum:

  1. mor formayla aynı dizayn galiba ?_?

    YanıtlaSil
  2. bu formanin kasimda cikarilmasinin sebebi var; insanlar diger formalardan alacak, sonra kirmiziyi begenip bir de kirmizi alacaklar.. ama simdi forma ortaya cikti, eminim bir suru kisi 'kirmizi cikana kadar beklerim' diye dusunup forma almayacak. Federasyon resmen darbe vurdu forma satislarimiza..

    YanıtlaSil
  3. walla çok sade pek hoşuma gitmedi..

    YanıtlaSil
  4. Bu sene hangi formayı alacağımı buldum =)

    YanıtlaSil
  5. forma tanıtım gecesinde parçalı forma kombinasyonu;

    parçalı forma
    beyaz şort
    sarı-kırmızı tozluk şeklindeydi..

    ve Metin Oktay dönemi kombinasyon yakalandı diye sevinmiştim açıkcası..

    fakat tff'nin bu kayıtlarına göre şort ile tozluklar aynı renk.. beyaz şorta beyaz tozluk, kırmızı şorta kırmızı tozluk.. yani forma tanıtım gecesindeki kombinasyon değil.. bu konuda bir bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  6. Hakkatenya ben mor formayı alcaktım değişiklik olsun diye 30 liram eksikti şimdi buna kaydım ben federasyon harbi darbeyi vurdu.....

    YanıtlaSil
  7. Gördük bir o TFF logosu eksikti çok büyük marka değerimiz var ya premier lig ve la liga gibi koyalım biz de.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0