Bir Başkadır Benim Memleketim..

Bugün günlerden 6 Ekim.. İstanbul'un düşman işgalinden kurtuluşu.. Ama sanki İstanbul'u birileri yeniden işgal etti.. Bankalar, caddeler, apartmanlar, restaurantlar, mağazalar.. Kırılmadık, taşlanmadık, molotof atılmadık yer kalmadı.. Sırf sen rant elde et diye neden seninle aynı haklara sahip vatandaşlar yaralansın veya özgürlükleri kısıtlanıp elinden alınsın..

Aslında bugün yapılan o saldırılar ne IMF ekibineydi, ne başka birşeye.. Yapılan saldırılar doğrudan Türkiye Cumhuriyeti'neydi.. Benim polisime atılan her taş bana atılmıştır, benim bayrağıma, vatanıma, namusuma, şerefime atılmıştır. IMF falan hikaye.. Sağ, sol falanda hikaye.. Bugün bunları yapanlar ne aşırı milliyetçiler, ne aşırı dincilerdir.. Bugün bunları yapanlar Türkiye Cumhuriyeti'ni bölmeye ve yıpratmaya çalışan aşağılık ve şeref yoksunu kişiliksiz, karaktersiz insanlardır. Son olarak Büyük Komutan, Ulu Önder, Anafartalar Kahramanı Mustafa Kemal ATATÜRK'ün sözüyle bitirelim.. Rahmetle ve özlemle anıyoruz ATAM..

"Türkiye Cumhuriyeti bugüne kadar özgür yaşamıştır, bundan sonrada özgür yaşayacaktır!"

Ve son olarakta memleketimize aşkımızı en güzel şekilde belirten Memleketim şarkısının dizeleriyle noktayı koyalım..

Havasına suyuna taşına toprağına

Bin can feda bir tek dostuma

Her köşesi cennetim ezilir yanar içim

Bir başkadır benim memleketim


Anadolum bir yanda yiğit yaşar koynunda

Aşıklar destan yazar dağlarda

Kuzusuna kurduna Yunus'una Emrah'a

Bütün alem kurban benim yurduma

Mecnun'a Leyla'sına erişilmez sırrına

Sen dost ararsan koş Mevlana'ya

Yeniden doğdum dersin derya olur gidersin

Bir başkadır benim memleketim

Gözü pek yanık bağrı türkü söyler çobanı

Zengin fakir hepsi de sevdalı

Ben gönlümü eylerim gerisi Allah kerim

Bir başkadır benim memleketim..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0