Arman Uğruna..

Galatasaray Café Crown bugün Eurocup'ta ilk maçını oynuyor. Rakip Ukrayna temsilcisi Azovmash takımı ve ilk yarısını 49-38'lik üstünlüğümüz ile tamamladık. Bende diyordum bugün birşeyler var unuttuğum, ne unuttum acaba diye.. Meğersem maçı unutmuşuz, yapılmayacak bir eşeklik yapmışız. Takımın başında kim var göremedim, daha yeni açtım GS TV'yi ben açtığımda ikinci çeyreğin son 45 saniyesiydi ve önce Radoslav, sonra Darius ile arka arkaya iki basket bularak ilk yarının skorunu belirledik. Büyük ihtimalle genç takım antrenörlerimiz Sinan Ömeroğlu ve Murat Alkaş vardır takımın başında; Cem Akdağ daha bugün öğlen sözleşme imzaladı pek sanmıyorum takımın başında bulunsun.

Edit: takımın başında genç takım antrenörü Sinan Ömeroğlu bulunuyor, şimdi gördüm benchte kendisini ayakta..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0