FCN Blog | Kamuoyuna Duyuru

Hatırlayanlar çıkar belki, sezon öncesi Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda oynadığımız her maç sonrası kendi düşüncelerimi sizlere aktarmıştım. İyide bir hava tutturmuştum ve sizlere Galatasaray'ın sezon maçlarını yorumlayacağımı da iletmiştim. Ancak yaşadığım talihsiz olaylar sonucu yazılarımdan, çok sevdiğim basketboldan geri kaldım. Bu nedenden dolayı sizlerden özür diliyorum. Şimdi tekrardan buradayım. Kötü günler geçiriyor olabiliriz, ancak bizim işimiz basketbolumuzun doğru-yanlış noktalarını tespit edip sonuçlar üzerinde yarar sağlayacak veriler eldetmek ve bunları sizlerle paylaşmaktır.
Yarınki Darüşşafaka Cooper Tires maçında görüşmek üzere.

Arca Yıldırım
FCN Blog Basketbol Editörü

1 yorum:

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0