Milan Baros Hakkında..

25 Ekim 2009 tarihinde Fenerbahçe maçında ilk dakikalarda aldığı darbe sonrasında sol ayak tarak kemiğinde kırık tespit edilen Çek golcümüz Milan Baros bilindiği üzere geçtiğimiz günlerde çalışmalara başlamış ve bir kaç hafta sonra sahalara döneceği açıklanmıştı. Fakat oyuncumuzun yaşadığı talihsiz olay sonrasında tarak kemiğinin iki farklı noktasında kemiklerde ayrılma görülmesinin ardından oyuncumuza Alman doktor Wolfarht tarafından tıbbi bir müdahalede bulunuldu. Bilindiği gibi oyuncumuzun ilk tedavi programında ameliyat yer almamıştı. Çek oyuncumuz 2 hafta sonra özel rehabilitasyon tedavisi olan su içi koşulara başlayabilecek, 4 hafta sonra ise sahaya çıkabilecek. Çek oyuncumuza tekrardan geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz..

# Bu yaşananların ardından bir santrafor transferi gerçekleşebilir..
DN: Uyarı için teşekkürler Poster Boy NYC.

8 yorum:

  1. 4 hafta sonra forma giysede form tutmasıda 2-3 haftayı bulacaktır yedek değil kaliteli bir forvet lazım bence...

    YanıtlaSil
  2. sercan ve ali turan icin cavap bekleniyomus...
    (radyospor)

    YanıtlaSil
  3. Ruud Ruud Ruud diyorum başka birşey demiyorum
    Geri dön çabuk Baros özletme kendini

    YanıtlaSil
  4. tam bilmeden birşey söylemek tabiki yanlış olur ama okuduğum ve anladığım kadarıyla yine bir sağlık ekibi skandalı.

    YanıtlaSil
  5. Sağlık ekibi, Serkan Çalık ın GS hayatını bitirdiniz, emre güngörün bitirdiniz, linderoth un bitirdiniz.Şimdi Baroşa mı geldi sıra.Yeter artık bunu hiç gören yokmu.Sağlık ekibi istifa

    YanıtlaSil
  6. Bayern Münich doktoru Wolfarth, Milan Baroşun yanlış tedavi olduğunu açıklamış.GS yönetimi GS sevdalısı taraftarlar futbolseverler bu nasıl iş.Ben tepki protestomu elimden geldiği kadar yapacağım.Atabildiğim bütün spor yazarlarına yöneticilere Spor kanallarına mail, mektup atacağım.Yıllardır sağlık ekibi tarafından çekmediğimiz sıkıntı kalmadı ben bir taraftar olarak üzerime düşen görevi yapmaya başladım.Ben Galatasarayı seviyorum

    YanıtlaSil
  7. Dostum sag ayak demissin ama sol ayak alcida

    YanıtlaSil
  8. sakatlanan dönemiyor, yeni bir sağlık ekibi transferi şart:)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0