Kükrüyoruz!

Bütün eksiklere, sakat sakat oynayan oyunculara, santradan itibaren küfür eden 30bin kişiye, Fırat Aydınus adı altındaki ev sahibi takım sempatizanı hakeme ve sert oynayan rakibe rağmen Galatasarayımız öne geçtiği derbiden beraberlik ile ayrıldı. Maç öncesi bloga girdiğimiz gibi Jo hazırdı ve görev verildiğinde oynadı. Oyuna girdikten sonra çok büyük katkı sağlamadı belki ama hücum anlamında ciddi bir değişim gözlendi takımda. Giovani'de zamanla sorumluluk almaya başlıyor, Elano Blumer şov yapmaya devam ediyor!

Maçın fotoromanını Ediz en kısa zamanda yayınlayacak...

8 yorum:

  1. Hakem konusunda katılmıyorum sizlere FCN.
    Maçı kesmeden, durdurmadan, katletmeden yönettiler.
    Türk hakemliğinin aksine; birçok kez avantaj uyguladılar, yalandan düşmeleri kesmediler oynattılar.

    Dün ilk defa bir derbi bu hızda oynandı hakemler sayesinde.

    Kısa Notlar:
    + BJK'nın kafa topu gol değil, doğru karar.
    + Topal'ın çekilmesi penaltı olabilir ama TSL'de korner sırasındaki itme/çekmeler -çok yapıldığı için- çalınmıyor.
    + Keita dirsekten kırmızı, Barış elle oynamadan ikinci sarı ve kırmızı alabilirdi, almadı.

    YanıtlaSil
  2. Ben maca falan deginmeyecegim diyecegim tek bir sey var yukardaki resim! Mukemmel cikmislar harika bir resim olmus.. poz verseler bu kadar iyi bi resim olamazdi herhalde.. aslanlarim benim

    YanıtlaSil
  3. iyi gunler sayin FCN Blog yoneticileri

    sizi gercekten 1 yildir cok begenerek ve duzenli bir sekilde takip ediyorum, ama son zamanlardaki blogun halini hic begenmiyorum. sahsen ben her guzel sonuc aldigimiz mactan sonra, sizin yorumlarinizi, goruslerini okumak ve degisik fotolara bakmak icin ilk is olarak buraya geliyorum. onceleri mac yazilarinizi, yorumlarinizi hemen yazarken, son birkac haftadir cok onemli maclar yapmamiza ragmen, ya 3-4 gun sonra anca bi mac yazisi geliyo, ya da gelen yazi bu postda da oldugu gibi, oylesine yazilmis bisey oluyo. siz mac yazisini daha koyucaz diyosunuz ama besiktas macinin heyecani gittikten sonra koysaniz nolur! biz en fazla 1 gun sonra okumak istiyoruz yazilcak yazilari, bu aksakliklarin nedenini ben sahsen bilmek isterim, umarim boyle degerli bir blogu, siz degerli insanlar olarak, savsaklamaya baslamiyosunuzdur, lutfen biraz daha hassas olun bu konuda, en fazla 1 gun icinde mac yazilarini yayinlayin, valla 2 gundur bi heyecanla giriyorum mac yazisi okumak icin ama artik ne heyacan kaldi ne istek...

    atletico macinin ardindan daha hassas davranmanizi rica ediyorum

    kolay gelsin, iyi aksamlar

    YanıtlaSil
  4. @ Melih Carter

    Merhaba Melih,
    Öncelikle düşüncelerin ve görüşlerin için teşekkür ederiz.

    Yalnız blogumuzda bir yapılanma söz konusu yer alıyor. Ayrıca bazı aktiviteler nedeniyle (maç davetleri, röportajlar, aktiviteler ve organizasyonlar, sponsorluklar) blog ile eskisi kadar can-ı gönülden ilgilenemedik.

    Araya giren bazı sağlık sorunları nedeniyle ufak bir duraksama dönemimiz oldu. Ayrıca bazı arkadaşlarımızın ÖSS sınavına hazırlanması nedeniyle de epey sıkıntılı günler yaşıyoruz blogumuz olarak.

    Hiç bir kuşkunuz olmasın, en kısa süre içersinde eski günlerimize geri döneceğiz. Elbette bu zorlu dönemde sizler ile birlikte, sizlerin desteğiyle beraber..

    Saygılar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Maç analizlerinden sorumlu olduğum için o konuya ben cevap vereyim;

    Şu son 3 haftada ilk şehir dışına yaptığım bir gezi, sonrasında hastalanmam ve şimdi de üniversitemin yoğunlaşmasıyla bloga vakit ayıramadım, maç, sistem ve oyuncu analizleri yazamadım. Beşiktaş maçını yazmayı planlıyordum ancak heyecanı geçti, gündemi bitti dediğiniz gibi. İlerleyen haftalarda biraz daha aktif olabileceğimi umuyorum.

    YanıtlaSil
  6. " Maç öncesi bloga girdiğimiz gibi Jo hazırdı ve görev verildiğinde oynadı. Oyuna girdikten sonra çok büyük katkı sağlamadı belki ama hücum anlamında ciddi bir değişim gözlendi takımda."

    Girdiği andan itibaren her kafa topunu alan, her topu arkadaşlarının önüne isabetle indiren, ceza alanı içinde dahi soğukkanlılıkla topu en uygun şekilde kullanan Jo daha ne yapaydı :)) Çok kısa sürede mükemmele yakın oynadı bence. Darısı ilk 11 çıkacağı maçlara. Kalın sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  7. @FCN Blog yonetimi ve Ace

    goruslerime deger verip onayladiginiz ve ardindan zaman ayirip cevap yazdiginiz icin ayri ayri tesekkur ediyorum, zaten ben biraz tahmin etmistim, kesin bi aksaklik, bi sorun olmustur da yazamamislardir, yoksa onlar da benim kadar hatta belki benden daha fazla seviyolar Galatasaray i ve bu blogu demistim, ama icimde kalsin istemedim, dusuncelerimi paylastim, tekrar cevaplariniz ve yaklasiminiz icin tesekkur ederim.

    Ace dostum gecmis olsun, herseyin basi saglik, o herseyden once gelir, haklisin. okulda basarilar diliyorum, cok cok gecmis olsun

    her daim sonuna kadar sizi izlemeye ve sadece sizin yazdiklariniza inanip, sizi desteklemeye devam edicem arkadaslar, hersey icin cok tesekkurler, kolay gelsin, nice sampiyonluklar, galibiyetler yasamak dilegiyle, iyi geceler

    YanıtlaSil
  8. Besiktas maci yazimi buraya yorum olarak ekleyemedim cunku karakter sinirina takildi o yuzden linkini ekliyorum:

    http://deplase.net/bjk1gs1

    ps. Atletico macindan sonra da mac yazimi ekleyebilmistim. Simdi de bu yogunlugunuzda umarim size biraz yardimim dokunur.

    Kolay Gelsin

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0