İşte Somon!

Galatasarayımızın bu sezon çok konuşulacak olan forması somon forma görücüye çıktı. Gelecek hafta tanıtılması beklenilen alternatif formamız tanıtım adına çekilen görüntülerin fotoğraflanması sonrasında Habertürk ekibi tarafından bugün yayınlandı. Daha evel beklediğimiz, belirttiğimiz gibi bir forma çalışması olduğuna hiç şüphe yok. Formanın fotoğraflarında Lorik Cana'nın da olmasından anlaşılıyor ki; tanıtım filminin Hollanda ayağında çekildi bu fotoğraf.. Yönetim tarafından Habertürk ekibine nasıl bir yaptırım uygulanacağı merak konusu fakat orası ayrı bir konu, detay.. İşte 2010-2011 Somon alternatif formamız. Tasarımlar, tahminler, bilgiler değil canlı canlı Galatasaray'ın yıldızlarının üzerinde görünüz. Hayırlı uğurlu olsun..

11 yorum:

  1. Erhan Telli denen arkadaşın takımın bu kadar yakınına girmesine, fotoğraf çekimi yaptırmasın (gizli çekilmişmiş efendim; bilmesek inanacağız. Koskoca fotoğraf makinesi yahu; gayet de net bir şekilde çekilmiş) müsaade eden yönetimin ben herhangi bir yaptırım uygulayacağını zannetmiyorum. Büyük olasılıkla yönetim tüm bu olandan haberdardır. Maalesef Fatih Altaylı torpili her türlü kapıyı açıyor kendisine. Başka birisi olsa tamam diyeceğim ama özellike Erhan Telli ve Kadir Çetinçalı'nın klübün içinde cirit atması çok manidardır.

    YanıtlaSil
  2. Pembe forma beklentimin de ötesinde iğrenç olmuş.Ben bu saçmalığı resmi siteden protesto ettim.Her yıl yeni forma saçmalıklarıyla renklerimize hakaret ediyorlar.Hadi turuncu güzeldi sarı ve Kırmızı karışımıydı.Ama mor ve füme ne yahu?Gelcek yıl da kavuniçi olsun bari.Geçen yıl mor menekşeye çevirdiler 100 yıllık sarı kırmızıyı bu yılda gül pembe olduk.Ya adam gibi renkler yapın ya da yapmayın bırakın öylece kalsın.Forma tasarımını değiştirin.Bir sürü şablon var gidip en basit tasarımı seçmenize gerek yok.Nerde kıldan yünden tasarım varsa onu getiriyorlar.Şimdi de oğlanlar gibi pembe olduk.Bravo aferin tasarımcılara!

    YanıtlaSil
  3. bu erhan telli denen şahsiyet sürekli "galatasarayda adını vermek istemeyen futbolcu ...... dedi " diyerek galatasaray'da kriz var haberlerini yapan şerefsiz değil mi? şimdi nasıl olurda bu şerefsize helal olsun diyebilirsiniz?

    YanıtlaSil
  4. ferhat her yere bu yorumu kopyala yapıştır mı yapıyorsun? tamam renk seçimlerini beğenmek zorunda değil kimse. tarihimize de ihanet olarak görenler var. ama ne hikmetse yönetim en çok son 2 yıldır turuncu ve mor forma hakkında eleştirildiği halde en çokta o formalar satıldı. demekki yönetim pazarlama adına doğrusunu yapıyor.
    bu konu hakkındaki yazım
    http://sarayfutbolu.blogspot.com/2010/07/yeni-sezon-formalar.html

    YanıtlaSil
  5. @ Scorp

    O şerefsize kişisel olarak değil, yaptığı habercilik anlamında helal olsun diyoruz ve tebrik ediyoruz. Herifler yememiş, içmemiş formaları görüntüleyebilmek için çamur-çimen-çalı demeden girmiş fotoğrafları çekmişler ve formaları görüntülemişler.

    Kendisine zerre kadar saygım yok ve sevmem ama yaptığı işi takdir etmesini bilirim. Varmı bugün bu işi yapabilen başka bir ajans Habertürk dışında.. Fotoğrafçı arkadaşların ellerine sağlık, aldıkları veya alacakları primler-ikramiyelerde sonuna kadar helal olsun.

    YanıtlaSil
  6. bence formalar gayet güzel olmuş.her sezon böyle bir pazarlama politikası izlemelerinden dolayı kulübü tebrik etmek gerekir.şimdi garip garip yorum yapanların yarın üzerlerinde formayı görürseniz şaşırmayın. :)

    YanıtlaSil
  7. @Scorp

    Kopyala yapıştırdan ziyade söyleyebileceğim en uygun sözü seçiyorum ve onu her yerde söylüyorum.Biraz ezber gibi dursa da aklıma gelen en uygun görüşü yinelerim.Çünkü farklı birşey söylemek konunun vehametini vurgulamaktan kaçınmak gibi geliyor bana.

    Somondur,Fümedir,Pembedir,Mordur falan önemli değil.Önemli olan pazarlama için bile olsa kolay alay edilebilen renk seçimleri yapılıyor iki yıldır.Bakın ben adam gibi renk beklerim yönetimden.Mavi,Lacivert,Yeşil,Sarı gibi tok renkler bile Pembeyi çağrıştıran gayet kadınsı bir renkten daha iyidir.

    Bu yılın renk seçimini Metin Oktay'a bağlıyorlar.Sözde onun İtalya'da Palermo yıllarının bir yansımasıymış.

    Kadıköy'e gidince de mi böyle diyecez? İşte Metin Oktay'dır falan dır filandır gibi...Direk geçen yılın Galatlar saçmalığının Mor menekşeye dönüşü gibi bu renk de dalga malzemesi olacak.

    Pazaralama kısmına gelince.Ben ne alırım ne aldırırım.Giyemeyeceğim bir forma uzak dursun.Metin Oktay'a saygı duyuyorlarsa Palermo forması yapmak yerine Parçalı formayı daha güzel yapsınlar ve standart hale getirsinler.Ve bence üçüncü ve kalıcı renk turuncu olsun.Geçen yıllarda yapılan formalardan bir tek turuncu formayı beğendim.Hem sarı ve kırmızıdan iz taşıyor.

    İlla her yıl farklı renk seçeceklerse ben laciverti giyerim de pembeyi giymem.Kadınlar giysin diye çıkarıyorlarsa Store'larda satsınlar futbolculara giydirmesinler.Palermo dışında bu rengi seçen bir avrupa kulübü var mı? Ben başka bilmiyorum.O yüzden özenmeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  8. @Scorp

    Fikirlerine hem saygi duyuyorum hem de kismen de olsa katiliyorum - parcali formayi standardlastirmak kismina ozellikle ama fark etmelisinki "Kadikoy'dekiler ne derler" diye dusunerek bir seyi begenmek yada begenmemek bizi sinsi bir eziklige surukler farkina bile varmayiz! Aman diyeyim olcumuz Biz'iz, Biz'im ne istedigimiz, nelerden hoslanip hoslanmadigimiz..
    Biz Galatasaray'iz.
    Mor giyersek mor, pembe giyersek pembe moda olur bu topraklarda!

    YanıtlaSil
  9. ya ne kadar kapalı fikirlisiniz anlamıyorum. beğenbmeyen almasın kardeşim zorlamı aldırıyoruz ala alla. bence gayet de güzel hatta mordan daha çok hoşuma gitti. ayrıc bu rengi barcelona bile yaptı dünyadan haberin yok konuşma...

    YanıtlaSil
  10. @ Scorp degil,

    @ Ferhat olmaliydi bu arada afedersiniz..:)

    YanıtlaSil
  11. @uğurkocal

    Dünya'dan haberim olmadığından nasıl haberdarsın hiç bilmiyorum (gaipten mi öğrendin?) ama Barca veya Palermo bu rengi giyiyor diye giyersen bu senin sorunun.Ha ben yine karşıyım.Yine de tercih meselesi örneğin bu rengi Cemil İpekçi de beğenmiş.Onun ki de bir tercih.Ama ben beğenmedim.Bunun kapalı fikirli olmakla bir alakası yok.Sen bence bu formayı giy ve Kadıköy'deki maça git.Sonra sana sorduklarında "Barca'da giydi." de bakalım ne diyecekler sana.

    Başkasının ne düşündüğü ancak uygar toplumlarda önemsizdir.Sen moru giyersin Galatlardı kemdi kümdü diye sayarsın adın milka ineğine mor menekşeye çıkar.Şimdi giy bu formayı Metin Oktay'ın Palermo formasına itafen üretildi de Fenerli arkadaşlarına bakalım ne diyecekler bir test et.

    Bu ülkede "el ne der" kriterleri var.Ve pembenin her tonu (somon vs.) erkek adama yakışmaz.Çok açık görüşlü olanlar Saracoğlu'na böyle gitsin ve doğru mu söylüyorum görsün.

    Ayrıca afedersin de tasarlanan formanın Barca'nın formasına benzediği bu forma çıkacağı günden beri söylenen bir şey.Hani Barca'yı izlemeyen biri bile açıp bakar neye benziyor diye.Şampiyonlar ligi olsun La Liga olsun fırsat buldukça izlerim.Barca'nın bu rengi giydiğini de biliyorum.Ama Barca sadece geçen yıl giydi bu formayı.Şimdi pembe tonlu forma giydi diye Barcanın yüz yıllık renlerini de somon veya pembe sanıyorsan başka.Çünkü ben "Palermo dışında bu rengi seçen bir avrupa kulübü var mı?" derken bu rengi kurulduğu günden bu güne giyen var mı diye sordum.Barca gibi kısa süreliğine (örn: 1 sezon için) bu rengi alternatif rorma olarak kullanan onlarca takım vardır.Biz de onlardan biri olacağız bu yıl.Ama onlardan farkımız kimse pembeye çalan bir renk giydi diye bu kadar dalga geçme moduna girmez o liglerde.Türkiye'de başkadır işler.Mor formadan anlamış olman lazım bunu.

    Yani kısaca fazla tercih edilmeyen bu rengi bu ülkede rakiple alay etmek için kullanılacağından ben kabul etmiyorum.Bu renkle dış sahada oynayacağımız her maç rakiplere şamata gırgır fırsatı vericez.En bariz örnek dün oynanan Fenerbahçe-Galatasaray hazırlık maçıydı.Tribüne "Pembe fistanlım" astıklarını görüp yine bu formayı giyecem ve maça gidecem diyorsan Allah (ala yada alla diye yazılmaz o.) sana peygamber sabrı versin! Ben maçlara yine kutsal Parçalı'mla gideceğim!

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0