N'oluyor Sarp?

İlk geldiği maçlar dışında özellikle sezon ortasında yaptıklarıyla sempati değil, antipati toplamaya başladı benim gözümde Mustafa Sarp. İBB maçında formayı yırtması bir an olsun sinirden, hırstan olması anlamına gelse de biraz ayıp etti. Sonuçta forma kutsaldır, yırtamazsın öyle.. Önce o formayı sonuna kadar terlet, sonrasında öpüp başına koy. Çünkü o formayı bir kere bile olsun giyebilmek için canını verebilecek insanlar var dışarıda, bunu hepimiz çok iyi biliyoruz. İBB maçında forma yırtmasıyla bir anda 'Adam gibi adam' nidaları atıldı, belki bizde bu yanlışa düştük. Fakat maçın bitiminin ardından da hakeme "Senin a.. koyayım" diye serzenişte (!) bulundu.

Pek kimse bizi kaale almasa da geçen sene Elano'ya pas atılmama konusunda önde gelen isimlerden birisiydi, Mustafa. Takımda ciddi bir sıkıntı yaratan bu durumda Mustafa'nın payının olması elbette bizleri rahatsız ediyor. Dün oynadığımız Bucaspor karşılaşmasında Ayhan'ın attığı gol sonrasında Frank Rijkaard'a gitmesini engellemeye çalışan Mustafa bu hareketinin yanı sıra birde Pino'nun pas vermemesi sonrasında takımına yeni gelen takım arkadaşına "Pino.. Pino.. Senin a.. koyayım" diye küfür etmesi gerçekten ayıbın önde gideni ve rezilliğin ta kendisidir. Hani bunun adı ayıptır demek istemiyorum, çok afedersiniz ama takımınıza yeni gelen bir arkadaşınıza böylesine küfür ediyorsanız, her ne kadar maç içerisinde hırstanda olsa böylesine saydırıyorsanız kusura bakmayın siz takım oyuncusu falan olamazsınız. Tamam hırstan, stresten kızabilirsiniz hatta ağır konuşabilirsiniz fakat böyle küfür edemezsiniz. Hele hele bu adam yeni gelmişse ve yabancıysa, sende bu takıma geçen sene katıldıysan edemezsin arkadaşım edemezsin.

Son olarak; isteyen katılır, isteyen katılmaz. Herkesin görüşüne saygımız vardır elbette fakat şu küfür olayının ardından yönetim tarafından ciddi bir yaptırım uygulanması gerekiyor. Artık para cezası mı olur, başka bir ceza mı olur orasını bilemem. Ya Rijkaard'a durumu bildirsinler, gerekeni Frank yapsın; yada yönetim gereken yaptırımı uygulasın. Kusura bakma arkadaşım, burası GALATASARAY. Takımına yeni katılan yeni bir arkadaşına öyle kafana göre küfür edemezsin. Sadece yeni katılana değil, hiç bir arkadaşına küfür edemezsin.

45 yorum:

  1. Diğer futbolcular küfür nedir bilmiyorlar zaten!
    Mustafa'nın şanssızlığı kameralara yakalanmış olmasıdır o kadar.
    Çok terbiyeli milletiz vesselam! İlk defa duyuyoruz zaten böyle şeyleri, yazık.
    Tamam küfür etmesi hoş değil ama bu kadar yüklenilmesi de abesle iştigal.

    YanıtlaSil
  2. @ Hedehödö

    Diğerleri etmiyor veya küfür bilmiyorlar diye bir durum belirtmedim. Söylenirsin kendi kendine, hatta yeri gelir halısahada bizde arkadaşımıza kızarız "Ulan öyle mi vurulur?" diye. Biz bile herhangi bir ters durum olmasın diye küfür etmeyiz veya bu kadar bağırmayız.

    Pozisyon sonrasında avazın çıktığı kadar bağırarak küfür edersen bu çok farklıdır. Daha evvelde böyle olaylar oldu farkındaysan bu konuda birşey yazmadık. Ama hani herşeyin bir sınırı var. Öyle değil mi? Sence çok mu hoş durum..

    YanıtlaSil
  3. sayın fcn bizim kaptanımızın küfür ettiği görüntüleri çıkarttırmayın arşivden .. küfür insan doğasında olan bişeydir ne çabuk unutuldu sarp ın golüyle kazanılan maçlar .. lütfen sayın ve sevgili blogum kameralara yakalanan her futbolcuya kötü diyceksek göz bebeğimiz kaptanımızdan başlayalım

    YanıtlaSil
  4. Takımda yerli oyuncu rotasyonunda sıkıntı varken birde Mustafa'nın motivasyonunu bozalımmı demek istediniz ben mi yanlış anladım?

    Pino 40 metreden vurup gol atsaydı büyük ihtimalle Mustafa aynı kelimelerle Pino'ya koşacaktı ona sarılmaya. Biz aynı kelimelerle sevinen ve üzülen bir toplumuz. Hasan Şaş'ın gol attığında söylediklerini yazsam dibimiz düşer hep birlikte.

    YanıtlaSil
  5. sayın blogum siz sarp a bu kadar yükleniyosunuz ama ben bu "israrlı" olarak sarp ı yargılama çabanıza aynı şekilde "israrla" anlam veremiyorum .. eğer dediğiniz kadar umursamaz bi adam olsaydı pino nun pozisyonun o hucum hattına kadar koşup takımını rahatlatcak golü aramak için oraya koşmazdı ve devamında pino ona pas atmadğı için bu kadar öfkelenip o çirkin sözleri söylemezdi .. ve kutsal forma yırtmaktan bahsediosunuz ama 3 puana en çok ihtiyacınız oldğu haftalardan birinde fener almış başını giderken alcağınız 3 puanla ne denli büyük bi OHH çekebilceğinizi düşünürken yenilen gole sarp sinirden formasını yırtıo ardasıdır servetidir bu gole başını ellerinin arasına koyuyosa ben sarpla gurur duyarım ! onun hırsıyla azmiyle isteğiyle gurur duyarım ! daha çok değil 1 2 sezon önce ayhanın kamera mikrofonlarının hemen dibinde hakeme sölediği laf kaptanımızın tribünde ettiği laflar gösterdiği tavrlar bunlar kınanmayıp formsuz döneminde İSRARLI şekilde ANLAMSIZCA eleştirilen sırf gösterdiği tepkilerle mustafa sarp oluyorsa ben şaşkınlığımı koruyamam bu hususta

    keşke bütün oyuncularımız mustafa sarp kadar hırslı ve aç olsa bazı şeylere .. ağızdan çıkan küfürler belki o zaman değer kazanırdı ne dersiniz ?

    YanıtlaSil
  6. Küfür etmesini kesinlikle tasvip etmiyorum ama maçın içinde böyle şeyler olur,oyuncu hırslı takım için birşeyler yapmak istiyor onun için bence o kadar büyütmemek lazım,aslında uyarı yapılabilir ama yapılmasada neden yapılmadı demem açıkçası.Ayhan'ı Rijkaard'ın yanına gitmesine engel olduğu görüşüne inanmıyorum yada inanmak istemiyorum.Yani neden öyle birşey olsunki çok saçmaa

    YanıtlaSil
  7. @fcn

    Küfür etmesi kesinlikle hoş değil oraya katılıyorum.

    Ayrıca halı sahada gayet hayvanlaşabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. EVET! Anlayan anladi aziz nesin bosuna konusmamis bizlere...

    YanıtlaSil
  9. Yazı gerçekten güzel olmuş az bile yazmışsın bence . Mustafa sarp ta 2 senedir bişeyler var ben mi göremiyorum acaba diye ısrarla takip ediyorum ama gerçekten göremiyorum pas atamadıktan sonra kazandığı topların da hiç bir anlamı kalmıyor. Neymiş efendim sarp gol atıyormuş orta sahadaki görevini adam akıllı yapsa 2-3 tane olumlu pas atsa zaten duran toplardan gelen saçma sapan Sarp gollerine ihtiyacimiz kalmaz. Bu takımın forması Sarp gibi 2nci sınıf futbolculara fazladır her zaman da fazla olacaktır. Galatasaraylıymıs ,hırslıymıs bunlar onemlı seyler elbet takım ruhuna sonuna kadar ınanan bır ınsanım ama bunlar karın doyurmuyor. 1 adam 5 mactır ilk 11 cıkıp tek olumlu hareket yapamıyorsa burda bir sorun var demektır.Ayhan-Sarp-Barış gibi bir orta sahanın olduğu Cana'nın yedek klübesinde oturduğu bir takımın taraftarının hala böyle adamları savunmasını gerçekten anlamıyorum anlayamayacağım da.

    YanıtlaSil
  10. Bu yaziyi yazan arkadasa helal olsun süper yazmis 100% katiliyorum...Ayni düsüncede olmayan arkadaslar ozaman bu takimda yabancilardan hic birsey beklemeyin bakin bakalim dünyanin en büyük kulüplerinde böyle birsey varmi ?o pozisyonda ben pino olacam mustafa bana o lafi edecek ömrüm boyunca birdaha pas vermem....eger kendinize o laf edildiginde normal karsiliyorsaniz orasii bilemem

    YanıtlaSil
  11. *Bütün mac göstermelik oradan oraya kosustur.
    *Insiyatif alma anlaminda en ufak girisimden özenle kacin,
    *Aman topu ben kaptirmis olmayayim diye gelen her topu, zor durumda bile olsa direk baskasina ver,
    *Iki tane akilci pas yapmayi biraktim (birakamiyorum aslinda ya), defans anlaminda da sadece taraftarin görebildigi, dikkat cekecek pozisyonlarda savasir gibi yap,
    *Ikili mücadelelerde baska defans oyuncusunun sana yardimci olmaya geldigini gördügünde yavas yavas oradan uzaklas,

    sonra da 60 metre depar at, niye bana pas vermedin diye deliler gibi bagir cagir, agir küfür et.

    Niye? Gol atacak Mustafa Efendi, günü kurtaracak, kahraman olacak.

    Hadi canim sende!
    Bu, sinirim formaya askimdan numaralari yapay kaliyor.
    Galatasaray formasi giyen hicbir futbolcuya ön yargiyla yaklasmam. Ama sahada oynani izlerim.

    Yukarida yazidiklarimi cogaltabilirim. Küfür olayi ayip, saygisizlik. Bir bu olsa "hos degil yapmamali" der, görmeyiz.
    Cok sinirli hirsli oyuncu gördük o forma altinda. Bülent, Hagi daha dün. Onlarin da hatalari oldu, ama yaptiklari uyanikliklar takimlari icin oldu, kendilerini kurtarmak icin degil.

    YanıtlaSil
  12. mustafa sarp o kadar cesursa ilerleyen haftalarda arda veya ayhan ona böylesi bi pozisyonda pas vermediğinde de aynı küfrü etsinde görelim delikanlılığını.

    YanıtlaSil
  13. Duruma kufur etmekle sahsa kufur etmek arasında buyuk bir fark var. "pas versene a... k...!" ile "senin a... k..." arasında daglar kadar fark var.Hırsından istedigin kadar kufur et fakat seninle aynı amacı taşıyan, omuz omuza mucadele eden arkadaşına kufuf edemezsin.

    YanıtlaSil
  14. Hep soylerim yine soyler Sarp degil Galatasarayda Super ligde forma giyecek kalitede degildir..simdi arkadaslar yazmis iste macta kufrewtmeyenmi var diye .. kewell f,ck off diyor peki kime ? kewell 90 dk o formaninin hakkini verir hakkini calmaya calisan 1 i varsa ki ben hic gormedim takim arkadasina tek kelime etsin agzindan o kelime her ingilterede futbol oynayan futbolcu gibi cikar buna Baros da dahil biz bu oyunculara kaybetmeye kabullenmeyenler deriz .. Mustafa Sarp peki GS icin ne yapar ? Kewell in 10% u kadar katkisi varmidir ? Sen kimsin ki 6 pasin onunde sana pas atmadi diye kufur ediyorsun ? ..Ayhan kazayla 1 gol atti yeri artik takimda garanti iyikide o topu mustafaya atmadi sonra takimdan cikmayacakti ..Bu arada ben omru hayatim boyunca sorumluluktan bu kadar kacan ayagi pas yapamayan ve oyun zekasi 0 olan 1 kisi daha gormedim Haldun Ustunelin en kotu transferi attigi 41 pasin 24-25 ini defans bloguna atan bir on liberoda degil Elano Misimovic Messi Lampard olsa gene 1 sey yapamaz kimse on liberoda basit top oynayan Canayi gormedikten ileriye cikip topu oyuna sokan Misimovic le topu rakip sahada bulusdurmassa Misimovic elano olur ...

    YanıtlaSil
  15. Mustafa Sarpin hirsindan mucadelesinden bahsedenlerde ne kadar futbola uzak oldugunu anliyorum acikcasi yazik ..

    YanıtlaSil
  16. Maçın içinde böyle şeyler olurmuş...
    Bunu yazan ne kadar çok kişi var...

    Aslında caveksk güzel özetlemiş durumu. O kadar delikanlıysa Arda'ya, etsin aynı küfürü.

    YanıtlaSil
  17. caveksk ya aynen katılıyorum ardaya bunu desin kolaysa :) . mustafa sarp mücadele ediyor olsa da kafa olarak bu takıma uygun değil. Sarpı takıma getiren bülent korkmazdı ki kendisi de aynı tarzda bi kişi lincolnü bitirişini gördük hep beraber. Anlamsız tavır almalar, her şeye küsmeler ne yazık ki amatör ruhun sonucu ki bugün hayatımızın hiçbir noktasında olmadığı gibi futbolda da bunun geçerliliği yok! Futbolcuların sakat sakat oynadım, formaya canım feda,hırstan forma yırtıyorum(vay be) mantığını anlamak mümkün değil sakat sakat oynamanın kimseye faydası yok! velhasıl küfür normaldir ama sarpın gol atma meraklısı olduğu, yabancılara çok kolay tavır alabilecek yapıda olduğunu da düşünürsek bir an önce gitsin derim. tabi alternatifsizlikten takımda tutulacaktır sarp. Takımın iskeleti oturdu gibi herkesin kafasında hemen hemen aynı 11 var bu 11 birbirine alışıp kazanmaya başladıkça rijkaard mecburiyetten oynayan sarp gibi adamların yerine yeni alınan ya da gençleri monte etmeye başlayacaktır tabi verilen şansı doğru kullanabilirlerse.

    YanıtlaSil
  18. Buca maçı ile ilgili yazıyada benzer bir yorum yazmıştım. Ben işin ahlaki tarafına tamamen katılmak ile birlikte işin saha performansı boyutuna daha fazla takılıyorum. Maçtaydım ve çıplak gözle izledim. TV de olay bu kadar net anlaşılmıyor. Uzatma dahil son 15 dk da oyuna girip takımı tamamen değiştiren Cana varken neden oynatılmaz neden yer açılmaz anlamak mümkün değil. Sarp şu anda bu takımda oynayamaz oynamamalıdır. Üstelik oynamadığı için Elano gibi küsüp ısınmadan kenarda oturmayan, son 10 dk da oyuna alınmasına rağmen herşeyini sahaya koyan bir savaşçı varken. Gerçekten çok yazık.
    Bir konuda Sarp ve Ayhan'ın Neil ve Servet'e sürekli yakan top atmaları ve zor durumda bırakmaları takımın çıkışını sürekli etkileyor. Üstünede kalemizde tehlike yaratıyor.Top ya Ufuk'a dönüyor yada uzun şişiriliyor.
    Sağ bek konusunda da FR yi en sonunda doğruyu bulduğu için tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Benim merak ettiğim bir konu, Pino dan pas isteyen adam neden pinonun pas veremeyeceği noktaya yani topla defans adamının aynı hizada olduğu yere koşu yapar? Neden 2 adım geriden gelmez?

    Kusura bakmasın kimse ama eğer olay pas atmamaysa bizim Mustafa Sarp'a neler dememiz gerekiyor.

    Bu karakterde bir adamın Galatasaray'da işi olamaz, fenerde oynasın orda kral olur ama herşey futbol değildir.

    İsim fark etmez küme düşelim ama ahlaklı şekilde oyunumuzu oynayalım.

    YanıtlaSil
  21. Mustafa Sarp pozisyon eksikliği bakımından sabaha kadar tartışılacak bir isim.Ona hiçbir diyeceğim yok hatta bunu her türlü analizle herkese kanıtlarım da.Ancak Mustafa Sarp'ı takımı bozmakla,takım ruhuna negatif katkılar vermekle suçlamak çok yanlış.Pino ile olan pozisyondaki çıkışını herkes yapabilir.Ayhan'ın ,Necati'nin,Hakan Şükür'ün,Hasan'ın bu türden çıkışlarına hepimiz şahit olmadık mı?Ama garip bir karalama kampanyasıdır almış başını gidiyor Sarp'a.Daha geçen hafta takım için her türlü mücadelesini verip iki kez Servet'in kademesine girip ,takımın kazanmasında önemli bir rol oynamadı mı?Burada Sarp'ı eleştirmek veya savunmak kişilere göre değişebilir;ancak onun mücadele yönü,takım aşkı eleştirilemez bence...

    YanıtlaSil
  22. Sorun küfür etmesi falan filan değil.
    Hepimizin bildiği gibi bu adam bu takıma yakışmıyor.
    Küçük takım topçusu olduğunu her hareketinde belli ediyor.28 yaşına kadar anadolu takımlarında oynamış birisi için bu yaptıkları aslında çok normal.
    7 maçtır bu adamı izliyorum bende mi hata diye.
    Yok kardeşim bulamadım.
    @BrUl dediklerine tamamen katılıyorum.
    Ek olarak:
    Bu adam sürekli rakip takımdan bir orta saha topçusu buluyor.Onun markajındaymış gibi arkasında dolanıp duruyor. Çok eminim bu konuda, keşke imkanım olsa da montaj yapıp gönderebilsem.Ayhan,Servet, Neill, Balta kıvranıyor pas adacak adam bulabilmek için, bu bana atmayın adam var yanımda diyor.
    Ayrıca top ayağındayken pas atacak adam yok mealinde ellerini açıp top kaptırması yok mu.Yazarken bile tüylerim diken diken oldu.
    Bir de en kötü özelliği olan küfür eder gibi pas vermesi. Bilmeyenler için özetliyim. Küfür eder gbi pas dediğin şey takım arkadaşının kontrol edemeyeceğini bile bile gene de pas vermektir. Söylece sen pas atmış ve topu kaybeden olmamışsındır.Tam bir sinsilik örneği.
    git gide o beğenmediğimiz rakibimize benziyoruz ya ben ona yanıyorum.

    YanıtlaSil
  23. Ulann ne SARP mışş yaaaaa sayfalar dolusu yazmıssınız, bir boka merhem olmayacak bir adamı meshur ettiniz yaaaa.....Yönetim sadece GS ın değil Türk futbolunun kurtulması icin bu adamın sözlesmesini hemen simdi iptal etsinki hicbiryerde sahtekarlık yapamasın ...Su adamı oynatanda suç!!Nalet olsun bunu GS a getirenlere .

    YanıtlaSil
  24. bu küfür olayını abartmamak gerektiğini düşünen bizler; biz küfürü değil aşırı siniri hoş karşılıoz .. senin anana bacına küfredilmesiyle sen bu kadar içerleyip gocunuyosan bende orasını bilemem arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
  25. kocaman bir ayip bu adam galatasaray icin,hepimiz sinirlenice küfür ediyoruz artik malesef dogal bir hal almis küfür etmek,ama ben küfür ediyorsam bu beni baglar ,sarp edince galatasaray temsil bir futbolcu olarak baglar fark burda,sen galatasaray da oynuyorsun ve galatasarayi temsil ediyorsun,sen kimsinde öyle bagira bagira cümle alem duysun diye küfür ediyorsun? senin atmadin yada atamadin paslarin haddi hesabi yok madem öyle ozaman her futbolcu arkadasin sana aynen bu küfürü iade etsin emi.

    devre arasi gönderin bu adami,hic mi hic yakismiyor galatasaraya

    YanıtlaSil
  26. ben bunda bişey görmüyorum..çünkü geçen hafyaalrda boras hakeme f*ck dedi... ee buda küfür ... ben ayhan 2 sene maçta hakeme küfür ettiğini duydum...herkes maç esnasında küfrü edebilri...mustafa sarpın art niyeyli olduğnu sanmıyorum...bu da benim görüşüm...

    YanıtlaSil
  27. @ MUSTAFA KÖSEOĞLU

    boşver kardaş bunlara dert anlatmakla mı uğraşacan .. bahane buldular ya hepsi yakacaklar sarpı şimdi .. SİZİN BİRİCİK KAPTANINIZ ANA AVRAT GİDİO MİLLETE ONADA SES ÇKARTSANIZA BU KADAR DELİKANLIYSANIZ

    YanıtlaSil
  28. Küfür herkes eder de pas atmaması bilerek ve de formayı yırtması çok çirkin. Ayrıca son derece yetersiz bir oyuncu. Takımdan yollanması gerekenlerin başını çeken bir adam. Neden aldılarsa şu takıma...

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Mustafa,

    Hakem yanlış bir karar verir, kızarsın tepki gösterirsin. Küfür et demiyorum illa ama küfür etsende haksızsın. Adam seni atsa birşey diyemezsin. Biz burada Sarp küfür ediyor demiyoruz.

    Mustafa Sarp TAKIM ARKADAŞINA, YENİ GELEN BİR OYUNCUYA avazı çıktığı kadar küfür ediyor diyoruz. Bakın aralarında çok ciddi fark var. Bunu anlamak pek zor olmasa gerek.. Öyle değil mi?

    Görmek istediğiniz gibi değil, bizim anlattığımızı görürseniz daha güzel olacaktır.

    YanıtlaSil
  30. SAYIN BLOGUM SİZ ÖYLE DİYOR OLABİLRSİNİZ BİZİM ŞUAN SİZE Bİ LAFIMIZ YOK ZATEN BAZI KENDİNİ BİLMEZ ARKADAŞLAR ARTIK KÜFÜR ETMEYİDE ELEŞTİRİR HALE GELMİŞ ... TAMAM DOĞRU Bİ HAREKET DEMİYORUZ BİZ SADECE KASITLI Bİ HAREKET DEĞİL SİNİRLE DİYORUZ .. KÜFÜRSE MEVZU HERKES KÜFÜR EDER SEN BUNLARI YAZAN ARKADAŞLARI HİÇMİ BU KÜFÜRLERİ ETMEDİLER SANIOSUN NOLR YAPMAYIN YA BİRAZ SAĞLDUYULU OLUN KONU ÇIĞIRINDAN ÇIKTI .. sanki adam hayatında ağzına küfür almamış geliyo burda bana aneyibacıyı katmayı eleştirio SEN HİÇ Mİ AĞZINA ALMADIN O KÜFRÜ SEN ÇOK MU TERBİYELİSİN

    YanıtlaSil
  31. Üzerime alindigim sanilmasin,ama
    "SEN HİÇ Mİ AĞZINA ALMADIN O KÜFRÜ SEN ÇOK MU TERBİYELİSİN"
    tarzinda tartisilacak bir konu degil Mustafa konusu. Yukarida da yazdim, okuyabilirsin. Cogaltabilirim de. Sadece bir küfür durumu degil yani Sarp'in takimina saygisizligi.

    Ayrica unutma, bu takim hali saha takimi degil. Mahellede gazozuna oynamiyorlar.

    Kimse kimseye ahlak, terbiye ögretecek degil, ama
    adamin üzerine giydigi forma 100 yillik klübün, diger takimlardan cok farkli bir kültürü olan bir klübün. Dünyanin en büyük taraftar kitlesine oynuyorsun. Bunun karsiliginda kimsenin almadigi para, kimsede olmayan itibari kazaniyorsun.
    Agzindan kötü söz cikabilir, sinirlenebilirsin de
    agzindan tükürükler sacarak, takim arkadasinin adini tekrarlayip, kameralarin seyircilerin önünde o küfürü edemezsin.
    Her mac "cok hirsliyim, bu forma icin bu formayi bile yirtarim, takim arkadasima da koyarim" olmaz. Basit kahramanligi gidersin baska takimlarda yaparsin. Orada seni bir de alkislarlar. Ama burasi GALATASARAY!
    Bu kadar basit.

    YanıtlaSil
  32. burası GALATASARAY'sa sen önce bu sölediklerinin hepsini al (aldığı para giydiği formanın büyüklüğü hepsini al) bide yanına kaptanlık pazu bandını ekliyip arda turana söyle ... burdaki benimle aynı görüşü paylaşan bütün arkadaşlar biz burda yırtınıyoruz O KÜFÜRLERİ ARDADA ETTİ AYHANDA ETTİ AMA SİZE MUSTAFA SARPINKİ DİKKAT ÇEKİCİ GELİO NEDEN ?? ÇÜNKÜ GALATASARAYIN BUGUNKU DURUMUNA Bİ KURBAN ARİOSUNUZ FCN BLOG DURUMU İYİ ÖZETLEDİ

    Biz burada Sarp küfür ediyor demiyoruz.

    Mustafa Sarp TAKIM ARKADAŞINA, YENİ GELEN BİR OYUNCUYA avazı çıktığı kadar küfür ediyor diyoruz. Bakın aralarında çok ciddi fark var. Bunu anlamak pek zor olmasa gerek.. Öyle değil mi?

    dedi sayın FCN BLOG .. evet fcn blog doğru bişeyi savunuo ama siz yanlş bişeyi savunuosunuz ! SİZ KÜFÜRÜ ELEŞTİRİOSUNUZ TARZINI VE BAŞKA BİŞEYİ DEĞİL .. HALI SAHADA TOP OYNAYANLAR DA KÜFÜR EDER SAHADA TER DÖKENLERDE BU İNSANIN O Bİ ANLIK REFLEKSİ VE SİNİRYLE EDİLEN BİŞEYDİR .. KARDEŞİM BAK KİMSE KİMSEYE KASTEN KÜFÜR ETMEZ ! Kİ MUSTAFA SARPI ÖZEL HAYATINDA TANIYANLAR BÖYLE Bİ İNSAN OLMADĞNIDA BİLİR BİZ HAYBEDEN SAVUNMUOZ BURDA SARPI .. bi adamı küfür etti diye idam edemezsiniz siz .. geçen sezon en fener yalakası adam rıdvan dilmen bile türkiyenin yeni dinamosu dediği mustafa sarp formsuz döneminde herkese batmaya başladı neden küfrettiği için .. yapmayın allah aşkına bu kadarda basit değil bi adamı yakmak

    YanıtlaSil
  33. Mustafa Sarp'a 3 yıl önce Galatasarayda ilk 11 in değişmez adamı olacaksın deseler ne derdi acaba,,

    YanıtlaSil
  34. Ya arkadaşlar inanamıyorum bu yazdıklarınıza .
    O zaman o formayı giyiyorlar diye kimse futbolculara küfür etmesin.Bir yanlış pas da bile inanılmaz uğultulular olmuyor mu asy de ?
    Bizim tribünler değilmiydi en vefekar futbolculara küfürler yağdıran . (hasan şaş Ümit davala)
    Gelelim takım içinde ki duruma . Yanlış hatırlamıyorsam kalecimiz ufuk bu takıma yeni katıldı ve çok genç ! Daha geçen hafta bırakın TV yi tribünden duyuldu Lucas Neill'in Ufuk için ingilizce neler söyledikleri. O zaman ben de GSTV de görüyoruz neill ile aykutun arası cok iyi aralarında almanca ıngılızce muhabbetler yapıyorlar bu yuzden ufuğu harcamak istiyor diyim.!!!
    Yazıda bir de Ayhanın FR giderken koştuğunu engelledi deniliyor .Yok artık bu kadar komplo teorisi olmaz.
    İBB maçında ki forma yırtma olayına gelince ; Tribünde teller polis olmasa hepimiz stada inmiştik Hüseyin GöçeK e niye demek için !!!
    Hatırlayın neler yaptığını Sayın Göçek in!
    Adam öfkesinden adama saldırmamak için yaptığı bir öfke boşalması . Dk 90+3 de güç boşalması motivasyon, yorgunluk, üzüntü, stres, haksızlık, para ve utanç ! dogru mu hayır değil ama normal yapması . nokta

    YanıtlaSil
  35. Bir zahmet daha yukarilarda yazdigim postu oku lütfen.
    Sarp'i disarida taniyor, cok sevip sayiyor olabilirsin.
    Yazdiklarimi okursan, bu küfür olayinin bardagi iyice tasirdigini görürsün. Okusaydin "SİZ KÜFÜRÜ ELEŞTİRİOSUNUZ TARZINI VE BAŞKA BİŞEYİ DEĞİL.." diye birsey yazmazdin.

    Sen bana katilmayabilirsin. Küfür konusunda da, diger yukarida yazanlara da. Ama saygi duymak zorundasin. Ama öyle kimsenin kimseye daha tanimadan etmeden adam yakma, idam etme, kurban ariyorsunuz deme hakki yok. Üslüba dikkat.
    Öyle büyük harflere, "Kardesim bak"lara falan hic gerek yok. Galatasaray icin yazisiyoruz, hepimizin istegi bir.
    Saygi duymuyorum, diyorsan, kötü niyetim oldugunu, böyle formda bir Mustafa'yi yakmak, Galatasaray'a zarar vermek istedigimi söylemis olursun. Cok ayip olur.

    Ha bu arada, Ridvan'i hicbir sekilde ciddiye alma derim Galatasaray konu olunca. Izledim. O 3 büyüklere adam begenmeyen Ridvan Galatasaray'da birden Mustafa'yi begenir oldu.
    Dikkat et, haddini bilerek oynuyor, diyor Sarp icin Ridvan. Cana'dan 50 tane bulan, Pino'yu yanndaki Güntekin'e soran, Misi icin "Ee o zaman niye satti onu Wolfsburg" diyen Ridvan, Mustafa icin haddini bilerek oynuyor, yeterli diyebiliyor.

    YanıtlaSil
  36. Bak yukarida ne yazmisim:

    "Yukarida yazidiklarimi cogaltabilirim. Küfür olayi ayip, saygisizlik. Bir bu olsa "hos degil yapmamali" der, görmeyiz.
    Cok sinirli hirsli oyuncu gördük o forma altinda. Bülent, Hagi daha dün. Onlarin da hatalari oldu, ama yaptiklari uyanikliklar takimlari icin oldu, kendilerini kurtarmak icin degil."

    YanıtlaSil
  37. pinonun posizyonunda pinoya kufur etmeyen kac kişi var acaba anlamadım gitti elanoya pas vermeyen tek kişi mustafamı acaba yada tek jufur eden mustafamı daha derbi macında volkanın yan hakeme etmedigi kufur kalmadı kimse bu olayı yazmıyor takım iyi kotu ust uste 3 mac aldıgı sıra cıkan bu yazıda kasıt ararım anca kusura bakmayın

    YanıtlaSil
  38. bu forumun %50 si konuyu haklı buluyo %50 si haksız buluo bu konudan bişey çıkmayacak hepimiz galatasaraylıyız HEPİMİZ GALATASARAY için burdayız uslubuma dikkat etmem gerekirse admin beni uyarır zaten sevgili brUl .. ayrıca ben sana bireysel olarak posta falan koymadım ben burda fikrimi savunurum bütün sarpı kötüleyenlere muhalefet olurum ! rıdvan dilmenin ne olduğunu hepimiz biliyoruz bende orda lafımda belirttim zaten "rıdvan dilmen bile" bunu sölüosa dedm .. sizin fikriniz budur bizimki budur biz saygı duycaksak sizde saygı duycaksınız siz umursamaz misimovicin ardanın ismini yazdırın ben sizin kart görmesiyle eleştirdiğiniz barosun son maçta çok asabi formsuz dediğiniz kewell ın hırsıyla dikkat çeken sabrinin ve sarpın ismini yazdırırım GALATARAY RUHU BUDUR

    YanıtlaSil
  39. benim anlamadığım şu...burada bi konu açılmış..herkes düşüncesini söyleyebilir ama Kaptanımız hakkında denilenler ve M.Sarp'la kıyaslanmasını aklım almıyor...

    YanıtlaSil
  40. Arkadaş ilk önce futbol içinde sinirlenmek ve küfür etmekle , kendi takım arkadaşına küfür etmeyi ayırt etmeyi bilmek lazım.Birde üstüne üstün bu takım arkadaşın yabancı ise.Madem sinirlendin , takım arkadaşına küfür ettin niye anlayacağı dilden ( yani ingilizce en kötü ) dille küfür etmiyor Mustafa Sarp.Hadi Ulan niye pas vermiyorsun bomboşum burda demek farklı , pino pino senin ta ... koyim demek çok farklı.

    Burda bazı renktaşların ; futbol bu normal , edebilir , maç hali veyahut Kewell , Baroş , Neill de Fuck Of diyorlar ( hakeme veya rakip oyuncuya ) Arda ve Ayhan neleri dediler diyorlar.Mustafa Sarp gibi kendi takım arkadaşına sövene raslayamazsınız bırakın kıyas yapmayı onu bunu buraya eklemeyi.Adamın kabul edilir yanı yok işin en ilgincide şudur.Karakter , Ahlak ve kişilikden bahseden yönetimimiz ( bu hususta Keita gönderildimi!gönderildi ) bu olaylara hala bir sesini çıkarmayıp seyircisiz kalması , yaptırım uygulamamasıdır.

    Birde şöyle düşünün aynı durumu ; Şayet rolleri değiştirseydik Mustafa orda pası vermeyen olsaydı ve karşılığında Pino Mustafaya Fuck Off tarzında bir küfür etseydi eminim koridorlarda Pinoyu taciz etmek için elinden geleni ardına koymazdı Mustafa.Yada başka şekilde düşünebiliriz ; Mevzu Pino değilde Yerli bir Takım arkadaşı olsaydı mevzu bırakın Ardada demiyorum Ayhan olsa , Aydın olsa , Serdar Olsa olsa olsa , diyorlar ya maç hali stres hali ağzından o kelime çıkarmıydı çıkamazdı.

    İlk önce Savunurken objektif olalım , körü körüne Mustafayı savunmak için savunma yapmayın.Burda bu forma altında bırakın Mustafayı mevzu Mustafa değil [ x ] Galatasaraylı futbolcu dahi Takım arkadaşına o denli küfür edemez etme hakkında sahip değildir.Burası mahalle takımı değil ilk önce bunu unutmamayı öğrenmek lazım.

    YanıtlaSil
  41. iyi sadece a.. koyayım diye bağırmış ben neler neler söyledim pinoya o pozisyonda. kusura bakmayın ama hırsından forma yırtmış küfür etmiş diye bir futbolcu eleştirilmez. mustafa sarp konuşmayı bilen nadir futbolculardan her hafta kamera karşısına geçip aynı şeyleri zırvalamıyor ve türkçeyi çok güzel kullanıyor. oyununu eleştirebiliriz evet vasatın çok üstünde bir oyuncu değil ama attığı kritik golleri unutup, kral sarp, savaşçı sarp derken küfürbaz sarp demek biraz ayıp oluyor.

    YanıtlaSil
  42. Arkadaşlar kimse kimseye ahlak dersi vermesin. Mustafa sarp'ın yaptığı da doğru veya yanlış. Yapmış bir kere. Sinirle olmuştur. Çok net bir pozisyondu çünkü. Pino mustafa'nın kendisine kızdığını görünce niye konuşmuyorsun pas istesene diye işaret etti. Adam görmemiş anlaşılan. Mustafa da bundan sonra o desibeli yüksek ses tonunu pas isteyerek kullanırsa hem bizim için hem onlar için iyi olur. :-) ayrıca siz mustafa'ya iyi de deseniz kötü de deseniz adam oynuyor takımda. En az da devre arasına kadar bu takımda. Onun için çok fazla büyütmek yanlış bana göre. FR gibi bir teknik adam vazgeçemiyorsa var demek ki adamda bir şey. Siz de oynadığınız oyunlarda kadroya almayın olsun bitsin. Bu oyun FR'IN oyunu çünkü.

    YanıtlaSil
  43. FR FR diyorsunda ozelligi nedir ? ne yapmistir sistem nedir ? 4-3-3 mu oynuyoruz ? milyonlarca taraftar Mustafa Sarpdaki kusurlari goruyorda o mu gormuyor ? sistem Mustafanin ustune kurulmus gibi :S simdi Lassana Diarrayi izliyorumda rakip ataga kalktiginda rakibi orta sahanin hemen onunde basiyorlar Realde 4-2-3-1 oynuyor boyle Galatasaraya oyun zeka olarak yakismayan 1 adami neden her mac izleyip omrumuzden 4-5 yil harciyoruz ? Ronaldinho ile Xavi ile Messi ile Guily ile ki daha ekleyebilirim babamda sampiyon olur ..asil yonetimin FR de gordugu de bizim goremedigimiz ne var ? Misimovice yazik degilmi topu kendi orta sahasina kadar gelip alickta oyun kuracakta hala anlamadinizmi degil Misi Messi gelse bunu yapamaz sorun Elano degil sorun FR sorun Sarp bu adama gore sistem kuruyooruz deyceyiz nerdeyse Msimovicde orta sahanin gerisinden top alip oyun kurabilseydi Munich yada ne biliyim Barcelonaya giderdi bizim takimda FR olduktan sonra hic 1 sey olmaz. Antep macinda Insua bindirme yapiyordu .. golu attiktan sonra adam 1 daha bindireyim dedi FR eliyle geriye geriye yapti bumudur total futbol .. ayrica Rijkaard gibi onemli orta saha oyuncusu merak ederim kendi ozelliklerinden kacini Sarp ta goruyor ? gerekirse Milanin yaptigi gibi kampanya baslar bu adam bu takimda degil 11 kadro yuzu gormez..takimda tam anlamiyla 1 pislik gecen sene Dos Santos karsisina gecip eliyle at yaparkan kendi etrafinda donerdi .. simdi kendisini asmis ayrica .. neyse fazla soze gerek yok ancak bundanda adim kadar eminim ki Mustafa Sarp birgun Rijkaardin kellesine neden olacak ..bu takimdan bu sene 1 sey bekleyen varmi ? 9 .hafta gelsin istemiyorum 4 yeriz en az 4 !!! hayatimda bu kadar sorumluluktan kacan 1 yerli oyuncu gormedim sevgili FCN ekibi siz gordunuzmu ki kulube yakin isimlersiniz..Haldun Ustunelin en basarisiz transferi kalibimi basarim 1 kisi cikip derse ben Mustafayi seyretmekten zevk aliyorum bana o kadar kotu gelmiyor diyen taraftar varsada taraftar degil seyircidir ..

    YanıtlaSil
  44. @Erdemua

    bunları bana mı söylüyorsun ya da bize, Yoksa FR'ye mi? :-) ben sadece hocanın tercihi olduğunu söyledim. Sen kabul edersin ya da etmezsin. Sen hoca olsan oynatmayacağın garanti ama biz hoca değiliz sadece taraftarız. Adam bazı şeylerde ısrarcı davranıyorsa bildiği bir şey vardır elbet diyorum. Sabırla bekliyorum ben de. Olumsuz bir sonuçta kellesinin gideceğini senden, benden daha iyi biliyordur o muhakkak. Bakalım zaman neler gösterecek. Iyi bir cana gelecek daha. Şimdilik yabancı kontenjanına takılıyor. Bekleyip görelim derim. Şimdiden yakıp yıkmaya gerek yok. Adam küfür etmiş olabilir, iyi oynamıyor olabilir ama şu ana kadar hocanın gözdesi olduğu açık. Hoca seviyor adamı. Yapacak bir şey yok. Sahip çıkın oyuncumuza.

    Diarra demişsin. Mustafa ile kıyaslanacak adam mı o. :-) Dediğin oyuncu maliyetiyle sarp'ı 20'ye katlar. Bırak lassana diarra'yı, mamudu diarra'yı bile alamadık real'den. Alabildiğimiz oyuncu da conceicao'ydu zamanında hatırladığım kadarıyla. O da sakatlansın da yerine saido oynasın diye dua etmişti millet. Nasıl alacaksın lassana diarra'yı?

    YanıtlaSil
  45. ben lassana diarra yi allaim demedimki soylemek istedigim bir on liberonun normalde yapmasi gerektigidir bence bir insan evladina orta sahayi gecmeden bas dersen mutlaka yapar burda 2 konu var Rijkaard bunu yap diyorsa da o yapmiyor zaten SArpi oynatmaz ancak belliki Rijkaardin bu yonde 1 talimati yok o da kendi futbolunu oynuyor

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0