Yekta oynamak istedi, kulüp doktoru izin vermedi.

Dün akşam oynanılan maçta sakatlanan ve en az 4 ay sahalardan uzak kalacak olan Yekta Kurtuluş sabah geçirdiği operasyon sonrasında Lig TV'e özel açıklamalarda bulundu. Yekta'nın ardından operasyonda yer alan kulüp doktorumuz Sarper Çetinkaya, sakatlık ve sonrasında yaşanacak süreç hakkında bilgi verdi. Yekta'nın en kısa zamanda sahalara döneceğine inandığını belirten Sarper Çetinkaya, oyuncunun takımın zor durumda olması nedeniyle karşılaşmanın ikinci yarısında da büyük fedakarlık yaparak oynamak istediğini fakat kendilerinin izin vermediğini belirtti. Bu arada Yekta Kurtuluş kendi isteği üzerine sağlık sponsorumuz Medical Park Hastahaneler Grubu yerine Acıbadem Hastahaneler Grubu'nda ameliyat oldu.


Yekta Kurtuluş; "Zannediyorum 15 veya 20.dakikada sakatlandım. Bir pozisyonda durmaya çalıştım, dizimde hafif bir boşluk hissettim. Sarper abiye (Kulüp doktoru) devre arasında "Dizimde boşluk" var dedim. İlk kontrolde teşhisi koydu, doğru bir teşhisti. Bu sabah ameliyatımızı gerçekleştirdik. Tam oynamaya başlamışken böyle birşeyin olması büyük bir şanssızlık, herşeyde bir hayır var. Uzun bir süre oynamama rağmen kıkırdaklarımda herhangi bir sorun olmaması tamamen şans. Şuanda gayet iyiyim. İlk kez 11'de çıktım, tam formayı yakalamışken devam etmek istedim aslında. Ameliyatı bildiğim için ikinci yarıda da oynamak istedim. Sarper abi (Kulüp doktoru) buna izin vermedi, iyi ki öyle yapmışız. Diğer bağlara ve kıkırdaklara zarar gelmedi bu sayede.. En kısa zamanda parçalı forma ile TT Arena'da olmak istiyorum. Sarper abi "ne zaman çık oyna" derse, o zaman döneceğim."

Sarper Çetinkaya (Kulüp doktorumuz): "Bu tür bağ ameliyatlarından sonra 5-6 ayı bulacaktı. Fakat uyguladığımız yöntemi bu süreyi kısaltıyor. Kendisi iyi çalışan, kendisine bakan bir sporcumuz. Bugünden itibaren rehabilitasyonu başlıyor. Dün devre arasına girerken "Dizim yerinden çıkıyor gibi.." dedi. Pozisyonu o sırada tam hatırlamadığımız için içeride tekrarını izleyince görebildik. O pozisyon sonrasında diz kıvrılmış bir biçimde vücut kontrolsüz hareket ediyor. Bunun yanı sıra Yekta'nın bir kaç pozisyonda da dizini tuttuğunu gördük. Kontrol sonrasında bulgular ortaya çıktı, kendisi ve Fatih Terim şok oldu. Yekta devam etmek istedi. Biz Yekta'ya izin vermedik. Devam ederse kıkırdak ve menisküste hatalar olması muhtemeldi."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0