Tarık Hodziç: Galatasaray beni çağırdığında uyuyamadım.

"Galatasaray Efsanelerini Anıyor, Türk Telekom Duyuruyor" projesi kapsamında İstanbul'a davet edilen ve taraftarlarımızın önüne çıkartılacak olan Galatasarayımızın efsanevi oyuncusu Tarık Hodziç açıklamalarda bulundu. Saraybosna'da Galatasaray adında bir restauranta sahip olan efsanevi oyuncumuz taraftarları hiç bir zaman unutmadığını ve Galatasaray'ın daveti sonrasında 2 gün mutluluktan uyuyamadığını dile getirdi. Tarık Hodziç'in tüm açıklamaları şu şekilde..

"Galatasaray beni davet ettiğinde mutluluktan 2 gün uyuyamadım. Bosna'da eski futbolcular unutulur ama Galatasaray bunu yapmaz. Hayatımda gördüğüm en iyi seyirci Galatasaray'da. Belçika'da da oynadım, Brezilya'da da oynadım ama görmedim. Fatih Terim kardeşim gibidir. Ben ayrıldıktan sonra bile her zaman telefonda konuşuyorduk. Milli takımla Bosna'ya geldiklerinde de birlikteydik, 3 gün onunla kaldım. İtalya'ya gittiğinde de daima konuşuyorduk.


Galatasaray'da ilk maçımda Fenerbahçe'ye gol attım. Oynadığımız her maçta da atıyordum. Cüneyt sezon boyunca bana "Sen gol kralı olacaksın" dedi. "Nasıl olucam?" dedim, onlarda her maç bana pas veriyordu. Galatasaray taraftarları bana son maçta "Unutamam seni" şarkısını söylüyordu. Bende onları unutmadım.


Saraybosna'da restaurant açtım ve adını elbette Galatasaray koydum. Başka bir isim düşünmedim bile. Alp Yalman benim manevi babam gibi, kendisini çok severim. Ayrılırken Alp Yalman bana "Gitme Tarık, kal sen burda, altyapıya geçersin" dedi. Dedim ben gideyim, ama her zaman gelirim.


İstanbul'da Bülent Tulun beni karşıladı. Galatasaray armalı bir saat hediye ettiler. Saatimi çıkartıp, hemen onu taktım. Ali Sami Yen Stadı'nın maketini de Saraybosna'daki dükkanıma koyucam. Ali Sami Yen benim için çok özel."

1 yorum:

  1. Fatih Terim`in uzerindeki mont satilmiyor sanirim, bilgisi olan var mi?

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0