Johan Elmander: Mükemmel bir taraftarımız var.

Sezon başında bonservis olarak transfer edilen Johan Elmander, hiç kuşkusuz sezon sonunda yaşadığımız şampiyonlukta en önemli pay sahiplerinden birisi konumunda yer alıyor. Sezon boyunca takımın en önemli oyuncuları arasında yer alan İsveçli golcü, yaptığı fedakarlıklar ve mücadele gücünün yüksek olmasıyla taraftarın bir numaralı sevgilisi haline geldi. Kulübümüzün resmi kanalında yayınlanan Adım Adım Şampiyonluğa programına konuk olan yıldız oyuncu çok önemli bir şampiyonluk yaşadığımızı ama bunda taraftarın çok büyük bir payı olduğunu dile getirdi. Her maç öncesi, maç sırasında ve maçtan sonra müthiş bir destekle takımımızın yanında olan taraftarlarımıza teşekkür eden Johan Elmander'in tüm açıklamaları şu şekilde...


"Gerçekten çok başarılı bir sezon geçirdik. Sezon boyunca çok iyi futbol ortaya koyduk. Normal sezonu Fenerbahçe’nin 9, Beşiktaş’ın 21, Trabzonspor’un 22 puan önünde tamamladık. Bu çok iyi bir takım performansı. Böyle bir teknik direktörle çalıştığım ve böyle bir takımın parçası olduğum için gerçekten gurur duyuyorum.

Soyunma odasına girdiğimizde herkes kendini evindeymiş gibi hissediyor. Adaptasyon sorununu çok hızlı atlattık. Fatih Terim gibi çok önemli bir teknik direktöre sahibiz. Bu kulübe geldiğim ilk günden beri yabancılık çekmedim ve kendimi evimdeymiş gibi hissettim. Bu da bu kadar iyi oynamamızın altında yatan en önemli neden. Demin de belirttiğim gibi çok iyi bir teknik direktöre sahibiz. Çok iyi bir oyun ortaya koyduk ve her maçta da bu oyunumuzu geliştirdik.

Taraftarımız gerçekten harika. Daha önce hiç böyle bir taraftar görmedim. Bizi her zaman müthiş bir şekilde destekliyorlar. Maç öncesinde, maçta ve maçın ardından hiçbir zaman bizi yalnız bırakmıyorlar. Takımdaki herkes bu destekten dolayı çok mutlu. Karşılaşma için tesislerden ayrılırken yol boyunca takım otobüsüne eşlik ediyorlar. Bu gerçekten inanılmaz. Maçlara hazırlanırken veya 90 dakika içinde önemli bir karar verirken hep onları düşünüyorum, onlar için her zaman daha iyi oynamaya çalışıyor, Galatasaray için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Hem onların bu güzel desteği hem de Galatasaray’daki ortam futbol kariyerimde daha önce rastlamadığım kadar güzel. Galatasaraylılar için bu kulüp ne kadar özelse benim için de o kadar büyük anlam taşıyor."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0