Wesley Sneijder: Galatasaray'da mutluyum..

Hafta sonu KDÇ Karabükspor karşısında attığı iki golle takımımıza galibiyeti getiren Wesley Sneijder, bugün özel röportajda LigTV'nin konuğu oldu. Hollandalı yıldız kendisi hakkında çıkan transfer haberlerinden, milli takım formasıyla attığı gole sevinmemesine kadar bir çok konuya açıklık getirdi. Fatih Terim ile arasında basında yazıldığı gibi herhangi bir sorun olmadığını dile getiren Sneijder, serbest vuruş organizasyonlarında takımın daha iyi olabileceğini dile getirdi. Wesley Sneijder'in röportajının tamamı şu şekilde..


Geride kalan hafta senin için özel ve güzel geçti. Karabükspor maçında 2, milli maçta da 1 gol attın. Bununla ilgili neler söylemek istersin?
Herkese bir kez daha gösterebildim ki; Wesley Sneijder gol atabiliyor. Benim adıma önemli olan takımımın kazanması. Gol attığınız anlar çok özel anlar. Ama bir orta saha oyuncusu olarak asistlerim daha önemli yer tutabiliyor. Karabükspor maçı bizim için önemliydi, zor bir rakibe karşı zor bir maç olacağını biliyorduk. Milli takım dönüşleri sıkıntılı olabiliyor. Belli bir dönem takımınızla antreman yapamıyorsunuz ama rakibiniz size karşı milli aralarda tam kadro hazırlanabiliyor. Buna rağmen çıktık önemli bir üç puan aldık. Ama üç puanın benim gollerimle gelmesi benim için önemliydi. Milli takımla da gol attım. Buraya geldiğim zaman arkadaşlarıma üzgün olduğumu söyledim. Fatih Terim için de üzgün olduğumu söyledim. Türkiye'nin turnuvaya gitmesini gerçekten yürekten istiyordum, Dünya Kupası'na gidememesine üzüldüm. O an milli formayla oynuyorsunuz ve elinize öyle bir fırsat geldiğinde değerlendiriyorsunuz.

Milli takıma karşı attığın golde sevinmemen dikkat çekti. Bunun nedeni neydi?
O an verdiğim bir karar, sonuçta bu ülkede yaşıyorum. Ailem bu ülkede, bu ülkede para kazanıyorum ve bu ülkede futbol oynuyorum. Herkese olan saygım sonsuz. Milli takımda oynayan arkadaşlarım ve hocam Fatih Terim'e olan saygımdan ötürü kutlamama kararı verdim. Doğru yaptığımı düşünüyorum. Keşke milli takıma karşı gol atmayıp, son maçta 3 gol atsaydım.

Fatih Terim ayrıldıktan sonra basında bazı haberler çıktı, aranızda sorun olduğuna dair. Bu konuya açıklık getirmek ister misin?
Beni kulüpte tanıyan herkes bilir ki; Fatih Terim ile aramda hiçbir problem yaşanmadı çünkü hocamla birlikte aramızda çok güzel bir ilişkimiz vardı. Saha içinde değil saha dışında da konuşuyorduk. Milli takımda aldığı iyi sonuçlardan sonra belkide onu ilk kutlayan bendim, kendisiyle konuşma ve onu kutlama şansım oldu. Aramızda iyi bir diyalog vardı. Bir hocanın kulüpten ayrılmasını çok kötü bir durum olarak düşünüyorum, gittiği için üzülmüştüm. Diğer taraftan bu ayrılmadan sonra çıkan spekülasyonlar ve onlarda sadece benim adımın geçmesi beni daha da üzdü. Eminim ki, Fatih Terim benim hakkımda bu şekilde düşünmüyordur. Fatih Terim'e her zaman saygılıydım ve çok sevdiğim bir hocaydı. Milli maçtan önce de onunla kısa bir görüşme yaptık.

Galatasaray'da yeni bir dönem başladı, Roberto Mancini ile birlikte. Mancini'nin gelişini nasıl değerlendirecek?
Her hoca mutlaka birbirinden farklı oluyor. Fatih hocamızın da, yeni hocamızın da birbirinden farklı stilleri var. Ama biz futbolcular olarak yapmamız gereken maksimum seviyede çalışmak ve bu çalışmalara devam ediyor. Mancini elbette önemli bir antrenör, İngiltere ve İtalya'da başarılar kazanmış birisi. Bende bu döneme pozitif bakıyorum, umarım İnter ve Manchester City ile yakaladığı başarıları bizimle de yakalar.

Sezon öncesi çalışmaların en iyisi Sneijder olarak görünüyordu ama sezona pek istediğin gibi başlayamadın.
Olumlu ve pozitif bir kamp geçirdik. Ama daha sonra bireysel performansımın düştüğünü düşünmüyorum. Şanssız maçlar oynadık. Burada atılan gol ve yapılan asiste çok önem veriliyor. Bunlar da olmayınca bireysel performansınız düşük diye düşünülüyor. Karabük maçında çektiğim şut biraz daha üstten gitseydi belki de gol olmayacaktı, direğe çarpacak veya auta gidecekti. Bu tür şans faktörleri de sizinle olması gerekiyor.

Basında hakkında Chelsea'ye gideceğin yönünde haberler çıkıyor. Bunlara ne söyleyeceksin?
Mourinho geçen sezon da Real Madrid'deydi ve o zamanda da bu tür haberler çıkmıştı. Onun olduğu yerde bizim hakkımızda bu tip haberler çıkıyor. Çok açık bir şekilde söylemek istiyorum ki, Galatasaray'da çok mutluyum. Aslında her oynadığım kulüpte mutlu oldum, onlar için her zaman yüzde yüzümü vermeye çalışıyorum. Burayı ailem ve ben çok seviyorum. Ayrılmak gibi bir düşüncem yok. Ara transfer döneminde yine ismim Chelsea'yle anılacak, belki o zaman başka takımlarında isimleri yazılacak ama herkesin bilmesini istiyorum ki Galatasaray'da çok mutluyum ve burada kalmak istiyorum.

Galatasaray'da duran topları kullanacak çok fazla oyuncu var. Drogba, Selçuk, Sneijder gibi.. Maç içerisinde o topu kimin kullanacağına nasıl karar veriyorsunuz?
Serbest vuruşları kullanacak çok oyuncumuz var ama ne yazık ki, ben geldiğimden beri attığımız bir frikik golü hatırlamıyorum. Umarım önümüzdeki maçlarda bu şansı yakalar ve gol atabiliriz. Bu kararın maçtan önce verilmesi takımımız için daha iyi olabilir. Sonuçta frikikleri kullanacak oyuncu kendisini ona göre hazırlar, daha iyi konsantre olur. Maç içerisinde bu kararın verilmesi birazcık sıkıntı olabilir. Topun başına geçip bir tartışma yaşamak ve onun kararını vermek pek iyi olmuyor ama umarım önümüzdeki maçlardan önce kimin kullanacağına karar verilir. Çünkü gerçekten çok iyi frikik atan oyunculara sahibiz.

Galatasaray'ın son derece kritik ve önemli bir Kopenhag maçı var. Bu maçla ilgili ve Şampiyonlar Ligi'yle ilgili olarak ne söylemek ister?
Çarşamba günü mutlaka bizi çok önemli bir maç bekliyor, Şampiyonlar Ligi' nde şuana kadar sadece bir puan alabildik ve bizim daha çok puana ihtiyacımız var. Juventus ve Real Madrid gibi çok önemli rakiplerimiz var ama Kopenhag'ı da es geçmemek gerekiyor. Belki daha önceydi ama Kopenhag'a karşı oynama şansım olmuştu, deplasmandaki maçlar zor oluyor. Bu maçlar karşısında ilk etapta kendi evimizde kazanmak istiyoruz, kendi taraftarımızla birlikte ve onlar bizi her maç çok iyi destekliyorlar, yanımızda oluyorlar.

2014 Dünya Kupası hakkında ne düşünüyor?
Çok önemli ve büyük bir turnuva, bu turnuva benim kariyerimde 6. turnuva olacak. Orada 30 yaşıma basmış olacağım ve belki de benim katıldığım son Dünya Kupası olacaktır. Onun için başarılı olmak istiyorum. Brezilya futbol ülkesi ve umarım hem kendim için hem de Hollanda için güzel bir turnuva olur.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0