Hamzaoğlu: Özür diliyorum..

Süper Lig'de ilk yarının son, ikinci yarının ilk maçını evinde Çaykur Rizespor ile oynayan ve sahadan 2-0'lık galibiyetle ayrılan Galatasaray'da karşılaşma sonrasında teknik direktör Hamza Hamzaoğlu basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Önemli bir galibiyet aldıklarını ve devreye moralli başladıklarını dile getiren Hamzaoğlu, takım olarak iyi bir futbol ortaya koyduklarını dile getirdi. 45 yaşındaki genç teknik adam, karşılaşmada sakatlığı nükseden Burak Yılmaz'ı oynatmak istemediğini ancak oyuncunun ısrarları sonrasında sahaya sürdüğünü dile getirirken, yaşanan tatsız durum için tüm camiadan özür diledi. Hamza Hamzaoğlu'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde..
Maça iyi başladık, tempolu başladık, golü de bulduk. Tempoyu düşürmedik, aynı oyunu sürdürdük. İsteyen arzulayan coşkulu bir takım vardı, oyuncularımı tebrik ediyorum. İlk dakikalarda önde oynamaya, rakibi kendi sahasına hapsetmeye çalıştık ve bunda da başarılı olduk. Golü bulunca, tempomuzu düşürmeden devam ettik. Maçın genelinde de bunda başarılı olduk. İyi bir oyunla, iyi bir skorla kazandık. 
Önce Burak'tan, sonra da taraftarımızdan özür diliyorum. Son dakikaları şölen havasına dönmüş bir maçta, verdiğim bir karar karşılaşmanın önüne geçti. Burak dünkü antrenmanı tamamladı ve iyi olduğunu söyledi. Antrenmanın maça benzemediğini, idmanda kontrollü olabileceğini ancak maçta aynı şekilde davranamayacağını söylemiştik. Şevkini kırmamak için ilk 18'e almıştım. 'Takımdan uzaklaşmamış olursun' dedim. Mecbur kalmazsak da oyuna almayacağımı söylemiştim. Ama oyuna Hamit Altıntop'u almak niyetindeyken, saha kenarında Burak'la göz göze geldik. O ana kadar da haber gönderiyordu. Duygusal davrandım ve onu sahaya sürdüm. Dikkatli olmasını da söyledim ama bilmem lazımdı bunu. Biliyordum da aslında, yine de o kararı verdik. Hafif bir gerilmesi oldu, çok ciddi bir şey değil. Tekrar bir toparlama olmuş aynı yerde. Çok ciddi bir şey olduğunu düşünmüyoruz. İnşallah kısa zamanda aramıza dönecektir. 

Koray ve Hakan'ın oyunlarından son derece memnunum. İkisi de çok iyi oynadılar. Zaten takım olarak iyiydik. Koray, sakin ve oynaması gerektiği gibi oynadı. Sneijder, maçtan önce de bu kadar iyi oynayacağını aşağı yukarı hissettirdi. Çok iyi konsantre olmuştu. Onun da istediği mevkide oynattım. Forvet arkasında daha özgür kaldı. Biz kendisinden çok memnunuz. Diğer maçlarda daha iyiye giderek oynayacaktır. 
Transferle ilgili çalışmalarımız sürüyor. Alabilirsek bir stoper alacağız. Şartları bize uyan bir oyuncu bulamazsak da transfer sezonunu böyle kapatacağız. Stopere ihtiyacımız var, bakacağız. Ama almak zorunda değiliz. Mecbur değiliz ama hem bütçemize hem bize uygun olursa alırız. Serdar Aziz'le görüşüyoruz. Görüştüğümüz başka oyuncular da var. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0