Ryan Donk: Galatasaray çok büyük bir camia..

Devre arası transfer döneminde Kasımpaşa'dan transfer edilen deneyimli orta saha oyuncusu Ryan Donk, takımımızın Antalya'da gerçekleştirdiği hazırlık kampında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Transfer döneminde oldukça yoğun bir süreçten geçtiğini dile getiren 30 yaşındaki oyuncu, nasıl bir camiaya geldiğinin farkında olduğunu dile getirirken ilginç bir örnek verdi. Kasımpaşa'da beraberliğin bile başarı sayıldığı dönemler olduğunu ancak bu skorların Galatasaray'da başarısızlık olduğunu bildiğini belirten Donk'un açıklamalarının tamamı şu şekilde..

FELİPE MELO KIYASLAMASI..
Felipe Melo çok büyük işler yaptı. Herkes ona büyük saygı gösterdi. Bu kulüp için ne yaptığı ortada. Bende ona saygı duyuyorum. O şu an aramızda değil. Onun yerinde artık ben varım. Artık amacım oynayacağım bütün maçlarda yüzde yüzümü vermek. Felipe Melo ile kıyaslanamam ama katkı sağlamak isterim.  Burada olmak üstümde baskı hissettirmiyor.

TRANSFER SÜRECİ: WESLEY İLE KONUŞTUM, GEL DEDİ..
İmza atmadan önce Wesley Sneijder ile konuştum. Bana ‘gel’ dedi. Çünkü bu kulüp çok büyük dedi. Burada hayallerini gerçekleştirebilirsin. Öncelikle İstanbul’u çok seviyorum.  Trafiği dışında. Bu ülkeyi çok seviyorum. Fatih Terim’den bana milli takım için teklif gelirse büyük onur duyarım. Ama ben beş yılımı hala doldurmadım. O yüzden oynayamam. Daha teklif gelmedi ama gelirse onur duyarım. Ve o zaman düşünürüm.

Kasımpaşa’da oynarken Babel ile transfer için pek konuşmuyorduk. Şota hocamızla Kasımpaşa’da oynarken bazı problemlerimiz vardı. O yüzden maçlara odaklanamamıştık. Ama şimdi toparlandım ve mutluyum. Babel’le her gün konuşuyoruz. Galatasaray’dan kendisine teklif gelmedi. Ama gelse kesinlikle düşünmeden kabul ederdi.

GALATASARAY VE HEDEFLER: ŞAMPİYONLUK!
11 puan fark var. Ama nereden baktığınız önemli. Geriden takip etmek önde gitmekten bazen daha iyidir. Galatasaray her zaman şampiyonluğa oynayan bir takım. Bence bu fark kapanır. UEFA Avrupa Ligi'nde hem bizi hem rakipleri zorlu maçlar bekliyor. Avrupa’da attığımız ve yediğimiz gollere dikkat etmek gerekiyor. Üst turlara gidebilecek kaliteye sahip olan kaliteli bir takımız.

Transfer döneminde bana bir sürü telefonlar geliyordu. Saat başı beş kez beni arıyorlardı. Bankaya, alışverişte herkes bine transfer için arıyordu. Tuvalatte rahat ediyordum. Çünkü telefonumu yanıma almıyordum. Kasımpaşa’da bazen beraberlik başarı sayılabilir. Ama burada hedef hep galibiyet. Burada beraberlik bile başarısızlık sayılır. İki mevkide oynayabiliyorum. Ama benim tercihim ön liberodur. Orada daha çok topla oynamayı seviyorum. Stoperde de olabilir ama hocam nerede görev verirse orada oynarım

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0