Galatasaray Daikin'de kontroller tamam..

Galatasaray Daikin'in sağlık kontrolleri dün yapılan testler ile tamamlandı. Yeni sezon öncesi hazırlık çalışmalarına başlayan takımımızda Ada Germen, Aslı Kalaç, Ezgi Arslan, Gamze Alikaya, Güldeniz Önal, Hristina Ruseva, Işıl Öz, Nihan Güneyligil, Nur Sevil Aydınlar, Seda Aslanyürek ve Sinead Jack doktorlar tarafından testlere tabi tutuldu.

Sağlık kontrollerinin tamamlanmasının ardından Kaptan Nihan ve yeni transferler Seda ve Ruseva bazı açıklamalarda bulundular.  Yeni sezon öncesi yeni bir görev daha edinen Nihan Güneyligil'in açıklamaları şöyle..
Sezondan beklentilerimiz, isteklerimiz her zaman olduğu gibi çok yüksek. Güzel bir sezon olacağını düşünüyorum. Bütün arkadaşlarıma ve tüm ekibe başarılar diliyorum. Benim bu sene başka bir heyecanım daha var. Bana layık görülen bu görevi en iyi şekilde yerine getirmek benim için müthiş bir motivasyon ve heyecan olacak. Öncelikle böyle bir görevi bana lütfettikleri için çok teşekkür ediyorum. Bu görevin altından kalkmak için elimden gelen her şeyi yapacağım.
Galatasaray Kadın Voleybol Takımı’nın yeni transferlerinden Seda Aslanyürek ise şunları söyledi..
Bu sezon hepimiz için çok güzel bir sezon olacak. Galatasaray formasına yakışır şekilde hepimiz mücadele edeceğiz. Benim için yeni bir takım. Üzerime düşen görevi sonuna kadar yapacağımı düşünüyorum. İnşallah bu sene hep beraber güzel başarılara imza atacağız.
Galatasaray’ın 1 yıllık sözleşme imzaladığı Bulgar orta oyuncu Hristina Ruseva'nın açıklamaları ise şu şekilde.. 
Galatasaray ailesine katıldığım için çok mutluyum. Takım olarak umarım güzel bir sezon geçiririz. Sağlıklı ve güzel bir yıl diliyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0