Jan Olde Riekerink: Hedefimiz şampiyon olmak!

Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Çaykur Rizespor maçı öncesinde basın toplantısı düzenledi. Ligin kalan kısmında iyi bir performans sergilediklerini dile getiren Riekerink, form durumlarıyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Selçuk konusuna açıklık getiren hocamız Lukas Podolski'nin ise haftaya takıma katılacağını açıkladı.


RİZESPOR MAÇINDA TARAFTARIMIZLA BULUŞACAĞIZ
Lig çok uzun bir periyot. 3 haftalık sürece bakıp değerlendirme yapmak yanlış olabilir. 7 puanın kötü olmadığını düşünüyorum. 3 maçı da deplasman da oynadık diyebiliriz. 1 maçı seyircisiz, 2 maçı deplasmanda oynadık. Rizespor maçında taraftarımızla bütünleşeceğiz. Tekrardan buluşacağız. Bu, maç için ayrı bir önem kazandırıyor.

GEÇEN SENEDEN FARKLI OLACAK
Geçen sezon Mart sonunda başladım, iyi bir başlangıç olmadı. Kötü bir sezonun ardından Fenerbahçe maçıyla kupayla bitirdik. İki ezeli rakipten 28 ve 23 puan geride bitirdik ligi. Kimse bunun yaşanmasını istemez.

SELÇUK'A SAYGIM SONSUZ
Maç sonunda, içinde ve başında aldığım tüm kararlar, takımın iyiliği için. Bu sene kadromuz daha geniş. Forma rekabeti oluştu. Bu rekabet bizi daha iyi yerlere götürecektir. Selçuk'un hem oyunculuğuna saygım sonsuz, hem de karakterine. Ben geldiğim zaman bana çok yardımcı oldu. Değişiklik çok konuşuldu. Bu tamamen taktiksel bir değişiklikti. Takımın daha iyi oynaması için yaptığım bir değişiklikti.

KARARLARI BEN ALIYORUM
Galatasaray'ın teknik direktörü benim. %100 tüm kararları ben alıyorum. Şimdi Sneijder diyorsunuz, haftaya da Nigel de Jong dersiniz. Tüm kararları ben veriyorum. Kesinlikle yönetim ile taktik konular konuşulmuyor. Bu kararları ekibimle beraber alıyorum. Önemli olan takımın başarısı. Kim iyi performans gösterirse o oynuyor. Şu an Tolga'nın (Ciğerci) performansından memnunum.

SAKATLARIMIZ ARAMIZA KATILDIĞINDA DAHA GÜÇLÜ OLACAĞIZ
Bizim için şu an en önemli nokta, saha içinde dengemizi bulmamız. Güçlü yanlarımızı sahada nasıl gösteririz ona odaklanmalıyız. Sakat futbolcularımız aramıza katıldığında, takım içi rekabet daha fazla artacaktır. İlk 18'e girmek artık zor.

HEDEFİMİZ ŞAMPİYON OLMAK
Beşiktaş'a olan saygım sonsuz. Şampiyonlar Ligi'nde oynuyorlar. Fenerbahçe'ye de saygım sonsuz ama hedefimiz şampiyon olmak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0