Tolga Ciğerci: Çocukluğumdan beri Galatasaraylıyım..

Galatasaray'ın Hertha Berlin'den transfer ettiği Tolga Ciğerci, Cumartesi günü oynanacak Kayserispor maçı öncesi düzenlenen basın toplantısında medya mensuplarının sorularını yanıtladı. Çocukluğundan beri Galatasaraylı olduğunu söyleyen Tolga, bu kadar ilgi görmeyi beklemediğini dile getirdi.


HEDEF 3 PUAN
Sezon bizim açımızdan çok iyi başladı. Kayseri'ye de 3 puan hedefiyle gidiyoruz. İyi performansımla takımıma yardımcı olmak istiyorum. İyi başladım ama üzerine koymak niyetindeyim. Nigel de Jong'un gelmesi bizim için daha iyi oldu. Onu gerek City'den gerek Bundesliga'dan uzun süredir takip ediyordum. Bize fazlasıyla yardım edecek.

MİLLİ TAKIMA ÇAĞRILMAK GURUR VERİCİ
Milli takıma çağrılmak benim için gurur vericiydi. Maçlarda forma giyemedim ama burada oynayarak performansımla kendimi Fatih Hoca'ya göstermek istiyorum.

ÇOCUKLUĞUMDAN BERİ GALATASARAYLIYIM
Böyle bir ilgi beklemiyordum, oyun stilimin beğenilmesi hoşuma gitti. Çocukluğumda Galatasaraylıydım. Benim için Türkiye’de tek takım Galatasaray’dı. Hayallerimden biri burada oynamaktı. Buraya gelerek hedeflerimden birini gerçekleştirmiş oldum. Ama artık içinde bulunduğumuz zamanı düşünüyorum ve Kayserispor maçına odaklandım.

RIEKERINK'İN DİYALOĞU ÇOK İYİ
Oyuncularla diyalogu oldukça iyi. Zaten bu da oyuncular için çok önemli. Burada olduğu için çok mutluyuz. Bundesliga'da tempo yüksek ama burada taktik daha ağırlıklı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0