Göksenin Köksal: Galatasaray benim için bir aşk..

Galatasaray Odeabank Erkek Basketbol Takımımızın başarılı oyuncularından Göksenin Köksal, Twitter üzerinden taraftarlarımızın sorularını yanıtladı. Göksenin, etkinlik sonunda bir soru sorarak, o soruyu ilk bilen taraftarımıza imzalı formasını hediye etti.

O sorulardan bazıları ve Göksenin’in yanıtları şöyle:

FUTBOLCU OLSAYDIN HANGİ MEVKİDE OYNARDIN?
Futbolcu olsaydım, forvet ya da defans oynamak isterdim. Futbolu gerçekten iyi oynarım. Küçükken halı saha maçlarında da çok iyi oynardım. Eğer bir gün nasip olursa büyük Galatasaray taraftarının futbol oynarken beni izlemesini isterim.

GALATASARAY’DA OYNAMAK NASIL BİR DUYGU?
Galatasaray’da oynamak benim küçüklüğümden beri hayalim. Ben Galatasaray ile büyüdüm, Galatasaray’ın bir evladıyım. Galatasaray altyapısından çıktım. Benim için bir aşk, bir tutku diyebilirim… Burada oynamak hayatımın bir parçası.

TAKIMDA EN HIRSLI VE İSTİKRARLI OYUNCULARDAN BİRİSİSİN. BUNU NEYE BORÇLUSUN?
Her zaman hırsımla, azmimle oynayan bir oyuncuyum. Bunun tabii ki de en büyük etkilerinden biri büyük Galatasaray taraftarıdır. 15.000 kişi önünde oynamak çok farklı bir anlam ifade ediyor. Buranın altyapısından çıktığım için çok daha özel bir şey. Bunun sayesinde daha fazla hırslı ve daha fazla istikrarlı olabiliyorum.

ALTYAPIDA SAYI KRALI İKEN BİR ANDA NASIL SAVUNMA ÜZERİNE OYUN BENİMSEDİN?
Sayı kralı seçilmiştim fakat altyapıdaki sistemle üst taraftaki sistem çok farklı. Altyapıdaki takımda yedi sekiz tane yabancı yok ya da Avrupa’da şu an bizim dokuz on tane yabancımız var. Burada bu sistemin içerisine girebilmem için en iyi şekilde benim, takıma bir şey katmam lazım. Tabii ki de benden ofansif olarak benden daha iyi daha kapasiteli oyuncular var. Ben de onların arasında süre bulabilmek için bir şekilde bir özelliğimi ön plana koymam lazım. Burada da en iyi özelliğimin savunma olduğunu düşünüyorum.

SAÇ STİLİNİ SÜREKLİ DEĞİŞTİRİYORSUN. BUNUN NEDENİ NE?
Uzun süredir saç stilimi kısa tutuyorum. Ara ara çok uzun olduğu zamanlar da oldu. Kısa saç daha rahat sonuçta. Sürekli idman ve kamplar dolayısıyla bu şekilde daha rahat ediyor ve seviyorum. Belki uzatırım…

BARCELONA HAYALİNİ NE ZAMAN GERÇEKLEŞTİRMEYİ DÜŞÜNÜYORSUN?
Tabii ki de bu kolay bir hedef değil. İnşallah dediğim gibi bir gün Galatasaray’ın kaptanı olduktan sonra ilerde Barcelona’da oynamak hedefim. Allah inşallah nasip eder.

68-64 BİTEN CSKA MOSKOVA MAÇINI ANLATIR MISIN?
CSKA Moskova maçını kimse unutamamıştır. CSKA, o zamanda belki de şu andaki kadrosundan da daha iyi bir kadrosuyla Abdi İpekçi’ye gelmişlerdi ve buradan çıkamamışlardı. Çok güzel anılar bunlar. Hayatımda çok anlam ifade eden, unutamadığım maçlardan bir tanesidir.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0