Bruno Fitipaldo: Her maç daha iyi olacağım..

Turkish Airlines EuroLeague’de konuk ettiği Zalgiris Kaunas’ı 87-79 mağlup ederek önemli bir galibiyet alan Galatasaray Odeabank’ta karşılaşmanın yıldızı Bruno Fitipaldo, maçın ardından Eurohoops’a özel açıklamalarda bulundu.

TAKIMA ADAPTE OLMAYA ÇALIŞIYORUM
Çok zorlu bir maçtı. Onların çok iyi bir takım olduklarını biliyorduk. Çok sert oynuyorlar. Bu yüzden galip geldiğimiz için çok mutluyum. Şu ana kadar takımla çıktığım sadece 5. maç. Ben mümkün olduğunca takıma adapte olmaya ve katkı vermeye çalışıyorum. İlk maçlarda öğrenmem gereken çok şey vardı. Şimdi biraz daha rahat hissediyorum ve yapabildiğimin en iyisini yapmak istiyorum.

HER MAÇ DAHA İYİ OLACAĞIM
Bu benim için bir ilk. Daha önce hiç sezon ortasında takım değiştirmemiştim. Evet, oyun kurucular için takım değiştirmek çok zor çünkü yeni bir sisteme geçiyorsunuz, takımı yönetme görevi sizde oluyor, her oyuncunun nerede rahat olduğunu bilmelisiniz, her seti bilmelisiniz. Ben de mümkün olduğunca hızlı adapte olmaya çalışıyorum. Takım arkadaşlarım, koç ekibi bana çok fazla yardımcı oluyor. Hızlıca adapte oluyorum. Her maç, her antrenman daha iyi olacağım.

ERGİN ATAMAN BÜYÜK BİR KOÇ
O çok büyük bir koç. Herkes onu biliyor. Benim onu anlatamama gerek yok, çok iyi bir koç. Ben burada olmaktan, Galatasaray forması giymekten ve onun oyuncusu olmaktan çok mutluyum. Sahaya her adım attığımda en iyi performansımı vermeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0