Marina Maljkovic: Rakibimizi yakından tanıyorum..

Eurocup son 16 Turu’nda PEAC-PECS ile Macaristan’da 18 Ocak'ta karşılaşacak Galatasaray Kadın Basketbol Takımı başantrenörü Marina Maljkovic, yolculuk öncesi GSTV’ye konuştu. GSTV'de soruları yanıtlayan Maljkovic’in açıklamaları şu şekilde...

Rakibimizi iyi tanıyorum. Daha önce çalıştırdığım takımlarla onlara karşı oynadım. Atmosferi ve ortamı iyi biliyorum. Taraftarlar kadın basketbolu hep desteklediler. Çok genç bir ekip. En iyi oyuncuları milli takımdan benim öğrencim. Deplasmanda oynayacağımız maça iyi konsantre olup güzel bir sonuç almak istiyoruz. Normal şartlarda bizim için rahat bir maç olacaktır. İyi oyumuzu sahaya yansıtamazsak kendi sahalarında tehlikeli bir ekip oluyorlar.

Eurocup bugüne kadar iyi sonuçlar aldık. Bunu devam ettirmek istiyoruz. Bu maçı yenmek için en yaşlımızdan en gencimize herkesin kendinden bir şeyleri sahaya vermesi gerekiyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0