Tolga Ciğerci açıklamalarda bulundu..

Galatasaray'ın sezon başında Hertha Berlin'den transfer ettiği ve sakatlanana kadar oynadığı oyun ile orta sahanın dinamosu olan Tolga Ciğerci, Almanya'nın PAZ Gazetesine özel açıklamalar yaptı. Almanya'da oynanan futbolun Türkiye'den farklı olmadığını söyleyen Tolga, "Galatasaray taraftarı ile sadece Dortmund yarışır, geri kalanlar yanına yaklaşamaz" dedi. Tolga'nın açıklamalarından öne çıkan ise şu şekilde.. 

**Küçüklüğümden beri Galatasaraylıyım. Buraya gelmek kesinlikle doğru karardı. 

**Sadece futboldan anlamayanlar Türkiye'de futbolun kötü olduğunu düşünür. Almanya'daki futboldan pek farkı yok. 

**Transferimden birkaç gün sonra Süper Kupa'da Beşiktaş'a karşı oynama fırsatım oldu, çok güzel bir atmosfer vardı. Taraftar çok coşkulu. Galatasaray taraftarıyla Almanya'da bir tutabilecek sadece Dortmund var, diğerleri yanına yaklaşamaz. 

**İstanbul, Berlin'den daha büyük. İnsanlar çok iyi ve güler yüzlü. İstediğim zaman alışverişe gidemiyorum, beni tanıyorlar. İstanbul'da en sevdiğim şey, nereye gidersem gideyim sahil manzarası önüne geliyor ve süper lokantalar var. 

**Podolski süper bir oyuncu, çok sempatik biri. Almanca konuşan bir oyuncunun Galatasaray'da olmasının bana çok yardımı oldu.

 **Milli takımda oynamak çocukluk hayalimdi. O formayı giymek büyük onur, İstiklal Marşı'nı duyarken tüylerim diken dikendi. Sakatlığım Fenerbahçe maçında oldu. Ayağımın altında ödem oluştu ve ben onu anlamadan, 90 dakika o şekilde oynadım.

Çeviri Aslanews twitter adresinden alınmıştır..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0