EC Women | Marina Maljkovic: Dünya çapında bir takımız..

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı, EuroCup 3. tur rövanş maçında Virtus Eirene Ragusa'yı eleyerek çeyrek finale yükselirken karşılaşma sonrası koç Marina Maljkovic düşüncelerini GSTV'de Deniz Gülen ile paylaştı.

OYUNCULARIMI ZAFER İÇİN KUTLUYORUM
Sezon başında Türkiye Ligi'nde bile bize şans veren yoktu. Avrupa'da ilerleyebileceğimizi düşünen de yoktu. Oyuncularımı bugünkü zafer için kutluyorum. Sezon başında bu başarılara uzak olduğumuzu düşünenleri yanılttık. Ekibimde herkes; kaptanımdan son oyuncuya kadar Galatasaray'ın dünya çapında büyük bir takım olduğunu biliyor. Kızlarımın inanmasını ve taraftarın Galatasaray marşlarıyla bize her zaman destek olmalarını istiyorum. Çok ileri bakmıyorum; maç maç düşünüyorum. Euroleague'den gelen takımlar olması çok adil bir sistem değil. Hiç maç kaybetmeden buraya geliyorsunuz ve tek bir maç kaybedip elenebiliyorsunuz. Yine de buna saygı duymak zorundayız. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0