Emre Çolak: Burada fazla sorumluluk alıyorum

İspanya'nın Deportivo La Coruna kulübünde forma giyen milli futbolcu Emre Çolak, bu ülkede çok değiştiğini söyledi. beIN Sports'a konuşan Emre Çolak, "Galatasaray'da bir maç kötü oynayınca yedek kalıyordum. Yeniden şans gelmesi 7-8 maç sürüyordu. Burada daha fazla forma şansı buluyorum. Daha çok sorumluluk alıyorum" dedi.

Emre, Beşiktaş'a transfer olan eski takım arkaşı Ryan Babel'e de mesaj göndererek, "Onu özlüyorum. Birlikte çok vakit geçiriyorduk. Babel çok karakterli bir insan. Onun performansını arıyoruz" dedi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0