Lukas Podolski: Taraftarlar ve kulüp için en iyisini yapacağım..

Gençlerbirliği karşısında takımımızın 2.golünü kaydeden Lukas Podolski karşılaşmanın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Röportajına ilk olarak "Merhaba stüdyo" cümlesiyle başlayan Alman yıldız, ilk yarıda iyi bir oyun ortaya koyduklarını ancak bunu ikinci yarıda devam ettiremediklerini belirtti. Lukas Podolski'nin açıklamalarının tamamı şu şekilde..
İlk yarı, ilk saniyelerde uyuduğumuz için yediğimiz gol dışında güzel bir oyun oynadık. Güzel bir futbol ile sahnedeydik. Ancak ikinci yarı agresif futbolumuzdan uzaklaştık. Rakibimiz de iyi bir futbol ortaya koydu. Attığım golün hızı önemli değil, gol olması önemli. İkinci yarıdaki pozisyonlarım da gol olsaydı daha mutlu olurdum. Dediğim gibi 80 km bile olsa olsa gol olması benim için daha önemli. Transferimle ilgili her şeyi daha önce söylemiştim. Resmi olarak transfer tamamlandı ancak ben buradaki son aylarımı çok iyi bir şekilde geçirmek istiyorum. Taraftarlar bana ilk günden beri destek oldular ve ben onlar için, bu kulüp için en iyisini yapıp sezon sonunda ligi en yukarıda bitirmek için elimden geleni yapacağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0