Dursun Özbek: Bruma için biten bir şey yok

1905 Galatasaraylı Yönetici Ve İşadamları Derneği'nin (1905 GSYİAD) geleneksel iftar yemeğine katılan Dursun Özbek, düzenlenen etkinlikte açıklamalarda da bulundu. Bruma için Almanya'dan Leipzig ile görüştüklerini söyleyen Özbek, son dönemde aleyhimizde artan hakem hataları için ise MHK Başkan Yusuf Namoğlu'na çağrıda bulundu.

"YUSUF NAMOĞLU'NA SESLENİYORUM"
Hakem hataları ile ilgili daha önce de düşüncelerimi aktardım; federasyon da tepki olarak ceza verdi. burada ceza alan aslında Türk futboluydu. 12-13'e yakın penaltımız verilmedi. Aleyhimize verilenleri söylemiyorum bile. Alanya maçında, derslik penaltı pozisyonları vardı. Hangi pozisyonda penaltı verilmesi lazım, hangisinde verilmemesi lazım... Buradan Merkez Hakem Komitesi Başkanı Yusuf Namoğlu'na sesleniyorum. Allah aşkına çıkın bir şeyler söyleyin. Evet 'Bu penaltıydı, verdi, vermedi...' Bir yorum yapın. Olaylar tarih sayfalarına gömülüyor. Konuşma seviyesini belli bir seviyede tutuyorum, etkilenmiyorlar; seviye yükseltiyorum federasyon ceza veriyor. Haklarımız büyük ölçüde yenilmiştir. Kaybedilen oldukça çok puan var haksız kararlar sebebiyle. Burada Beşiktaş'ın şampiyonluğunu gölgelemek için konuşmuyorum. Bu kararlarla birlikte puan farkı pek fazla kalmıyor. Buradan federasyonun önümüzdeki sene uygulamalarında dikkatli olması gerektiğini düşünüyorum. Futbol profesyonel bir olgu. Şampiyonlar Ligi'ne gidilmesi halinde ayak bastı parası var. Buradan gelecek gelirler var. Bunlardan mahrum kalınca bütçeniz etkileniyor.

Video hakem buna çözüm olabilir. Vakıf olarak da böyle bir kararımız var. TFF ve MHK'ye bir uyarıda bulunmak istiyorum. Hakem hatalarının minimize edilmesi gerekiyor. Kasıt aramamaya çalışıyorum. Ardı ardına yapılınca da bu işte bir kasıt var mı diye insan düşünmeden yapamıyor.

"BEŞİKTAŞ'I KUTLUYORUM"
Beşiktaş iyi bir futbol oynadı, şampiyonluğu da hak etti. Benim söylemlerim şampiyonluğa gölge düşürmek için değil. Hakem hatalarının bitmesi elbette mümkün değil ama hedef takım olmak istemiyoruz.

"BRUMA İÇİN BİTEN BİR ŞEY YOK"
Leipzig'ten Bruma için teklif aldığımızı söylemiştim. Bu teklif masada duruyor. Sonuçlanmış değil. Görüşmeler devam ediyor. Bunun dışında bir şey söylemek doğru değil.

Ligler bitmedi. Bitmediği için de kadromuzdaki oyuncular ile ilgili yorum yapmak doğru olmaz. Eksiklerimizi tespit ettik. Daha önce de söylediğim gibi, Cenk Ergün, hocamız ve scouting ekibi zayıf olduğumuz yerlerin tespitini yapıyorlar. Oldukça geniş bir liste hazırladılar. Şimdi bütçemize göre onları ayıklayarak önümüzdeki sezonun en iyi Galatasaray'ını yaratmak için çalışıyoruz. Verilen raporun muhtevasında gelecek ve gidecekler mevcut. Senelik performans değerlendirilip eksikler giderilmeye, fazlalıklar gönderilmeye çalışılıyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0