Nihan Güneyligil: Tırnaklarımızla kazıyarak finali hak ettik!

Aktif voleybol yaşamını sonlandıran ve Galatasaray Bayan Voleybol Takımı Menajerliği görevine getirilen Nihan Güneyligil, Galatasaray TV’de yayınlanan Berna Sezer’in sunduğu Voleybol Arenası’nın konuğu oldu. Nihan Güneyligil’in voleybol yaşantısı ve yeni göreviyle ilgili yaptığı açıklamalar şu şekilde...

BİZ FİNALİ HAK ETTİK
1990 yılında başladığım serüven bitti. Gönlüm isterdi ki biraz daha uzasın, sahaya ayak bastığım günler biraz daha uzasın. Serinin uzamasını istemiştim. Kısmet böyleymiş, üç maçta bitmesiymiş. Onun burukluğunun dışında arkaya baktığımda her şey çok güzel. Kendimi çok iyi hissediyorum. Önemli olan o karakteri gösterebilmekti. Biz çıkarız sonuna kadar savaşırız. Çok önde gittiği bir seti kaybetmek hiçbir sporcu istemez. Teknik bir skor voleybol. Küçücük bir hata sonun başlangıcı oluyor. Talihsizlik oldu, topun da biraz sizi istemesi lazım. Final oynayabilmek için önce finale kalmak gerekiyor. Finale kalmak için önce orayı hak etmek gerekiyor. Biz finali hak ettik. Kelimenin tam anlamıyla tırnaklarımızla kazıya kazıya geldik. Avrupa Kulüpler Şampiyonu iddialı bir ekibi yenerek finale çıktık. Bunun herkes bilincinde olması lazım.

ANNE OLMAK İSTİYORUM
Gönül kazanan taraf olmak istiyor. Olmayınca da dünyanın sonu gibi davranmak en saçma şey. Fiziksel anlamda kondisyon, kuvvet ve teknik anlamda elbette ki voleybol oynayabilirim. İşin bir de zihinsel ve psikolojik bir bölümü var. Çok stresli ve yoğun bir iş. 35 yaşındayım, anne olmak istiyorum. Ataman ile birlikte böyle bir karar verdik. Bu sezona başlarken bu benim son senem olacak demiştim. Bu kadarını beklemiyordum sezon şahane bitti.

YENİ GÖREVİMİ EN İYİ ŞEKİLDE YAPACAĞIM
Bana verilen görev Galatasaray’ın zaten yaptığı ve örnek olması gereken bir şey. Galatasaray Spor Kulübü’ne çok teşekkür ediyorum. Kısa sürede o ailenin içerisinde olma şerefine nail olduğum için çok mutluyum. Ne yapacağım konusunda çok acemiyim. Herhangi bir görev dağılımı yapılmadı. Bana her ne görev verilirse, sadece fotokopilerle sen ilgileneceksin dahi deseler. En iyi fotokopi nerede çekiliyorsa gidip orada çektireceğim. Elimden elinin en iyisini yapacağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0