Özer Saraçoğlu: Seçime gidin, güven tazeleyin!

Galatasaray'da bir dönem yöneticilik yapan Özer Saraçoğlu, bugün gerçekleştirilen Divan Kurulu'nda söz aldı ve açıklamalarda bulundu. Dursun Özbek ve yönetiminin başarısız bir süreç geçirdiğini belirten Saraçoğlu, geçtiğimiz günlerde başlayan "Galatasaray Yeniden" hareketi hakkında da açıklamalarda bulundu. Özer Saraçoğlu'nun açıklamaları şu şekilde..

SEÇİME GİDİN, GÜVEN TAZELEYİN
"Galatasaray Yeniden” çağrısı metnini mektepli-mektepsiz, taraftar kimliğini kaybetmemiş onlarca Galatasaraylı taraftarın görüşü sonunda kaleme aldık. Tekrar tartışmaya açtık. Mailleşmeler, toplantılar derken bir metin üzerinde anlaştık. Galatasaray Spor Kulübü üyeleriyle paylaştık. Bu metin ne diyor? Çağrı, kesinlikle sayın başkana istifa et demiyor. Sayın Başkanım, zor ve çok da kısıtlı imkanlarla gideceğiniz bir döneme giriyorsunuz. Yönetim kurulunda eksikler var, yönetiminizi tamamlayın, güven tazeleyin, genel kuruldan yeniden onay alın diyor. Elbette diyor ki; Sayın Başkan güven tazelemek için genel kurul önüne çıkarsa, başkanlığa biri getirilirse saygı duymayı talep ediyor. 700’e kadar yakın Galatasaray üyesinin imzası var. Bu çağrı metnini imzaladı. Kesinlikle bir muhalefet hareketi değildir.

700 ÜYE BU METNİ İMZALADI..
Sizlerin güldüğü metni 700 üye imzaladı. Bu metnin altında imzası bulunanlar arasında, sayın başkana oy verenler var. Sayın başkan için mali ve idari yönden ibra edenler var. Dolayısıyla, en azından bu rakama karşı gülmeyin, saygı gösterin. Bu 700 üyenin bir lideri yok, arkasında bir grup da yok. Eğer bir lider olsaydı ben imzalamazdım. Yarın öbür gün hava değişir, bu 700 imzayı biri kullanmak isterse ben imzamı çekerim. Sizler gibi ben de bu ocağın içinden geliyorum. Galatasaray demokrasisine, hür ifade özgürlüğüne inanıyorum. Bu 700 imzaya saygı duyulmasını bekliyorum. Biz herkese saygı duyduğumuz için, imza verenlere de vermeyenleri de kimseyle paylaşmadık. Kısa bir süre sonra bu liste, İrfan Aktar ve Dursun Özbek ile paylaşılacak. Biz kendileri açıklamadığı sürece, bu isimleri açıklamayacağız. 

KAZANAN GALATASARAY OLACAKTIR
Bu metni bir aday çıkarmak için, Dursun Özbek’i görevden düşürmek için ortaya çıkarmadık. Bu 700 üyenin çağrısına kulak verir, eğer ekibinizi güçlendirmek, tazelemek için seçime giderseniz, bu 700 üye ve benim görüşüm, “Kazanan Galatasaray olacaktır” şeklindedir. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0