Garry Rodrigues: Galatasaray şimdiye kadar en iyi kontratım..

Geçtiğimiz sezon devre arasında Galatasaray'a gelen kanat oyuncusu Garry Rodrigues geçtiğimiz günlerde Hollanda basınına açıklamalarda bulundu. Feyenoord altyapısındaki günlerinden bahseden Yeşil Burun Adaları asıllı Hollandalı oyuncu devre arasında gerçekleşen transfer görüşmelerine de değindi.

Feyenoord akademisinde genç oyncuların iki kez görüşme yapıldığını dile getiren 27 yaşındaki oyuncu, "Bir genç oyuncu olarak Feyenoord'da iki görüşme yapıyorsunuz. Bir tanesi kışın, bir tanesi de sezon sonunda. İlk görüşmede, boyumun zaten kısa olduğu işaret edilmişti. Henk van Stee ayrılmak zorunda olduğumu söylediğinde, göz yaşlarımı tutamadım. Benden daha az kaliteli olanlar kaldı. Gerçekten kalabilirdim. Beni en çok yaralayan bu oldu." ifadesini kullandı.

Garry Rodrigues transfer süreciyle ilgili olarak "PAOK kalbimde, bu nedenle insanların beni hain olarak görmesi yaralıyor.  Oraya bir daha asla gidemeyeceğim, insanlar bana bir şeyler yapabilirler. Galatasaray benim için gelince, o kulüp için PAOK'tan ayrılacağıma inanamadılar. Gerçekten gitmek istemedim, yeni sözleşme üzerinde görüşüyorduk. Galatasaray beni, Fiorentina karşısındaki UEFA Avrupa Ligi maçında seyretmiş. Beni istediler ve çok iyi bir teklifle ikna ettiler. Şimdiye kadarki en iyi kontratım, endişelenmeme gerek olmayan bir bağlılık. Gitmesem çılgınlık olurdu. Ayrıca başka bir faktör var.. Galatasaray, dünyanın her yerinde taraftarı olan büyük bir kulüp ve bu transfer için mücadele etmem gerekiyordu, olması gerekiyordu. Her zaman en üst seviyede olmak istedim, şimdi o yerdeyim" ifadesini kullandı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0