Abdürrahim Albayrak: Ben olsam Ergin Ataman'ı göndermezdim..

Galatasaray'da pek çok farklı dönemde çeşitli görevlerde bulunan ve son olarak 2018'deki başkanlık seçimlerinde adaylığını açıklayan Abdürrahim Albayrak, son dönemde çok tartışılan Ergin Ataman - Galatasaray Odeabank ayrılığı hakkında Fanatik gazetesine açıklamalarda bulundu.
Ergin Ataman konusunda yönetimin yanlış yaptığını düşünüyorum. Ergin Hoca bugün için Türk basketbolunun en büyük değerlerinden birisidir, onun gitmesi kulüp için kesinlikle büyük bir kayıp. Ben olsam asla gitmesine izin vermezdim. Kendisine her türlü desteği verirdim. Sıkıntılı süreçte yalnız bırakıldığını düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0