Felipe Melo dönecek mi?

Galatasaray'da Felipe Melo sesleri. Brezilyalı futbolcunun Palmeiras Kulübü ile sözleşmesinin feshedilmesi Galatasaray taraftarı içinde büyük heyecan yarattı. Sarı kırmızılı taraftarlar, bonservisi elinde olan Felipe Melo'nun alınması için sosyal medyada mesajlar yağdırdı.

Futbol Arena'nın haberine göre Galatasaraylı yöneticiler ise Melo hakkında "Felipe Melo, Galatasaray formasını giydiği süre boyunca sarı kırmızılı kulübe çok önemli katkılar verdi. Onun yeri çok ayrı. Ancak Melo ayrılırken ''Ben Galatasaray'daki misyonumu doldurdum'' diyerek gitmişti. Şimdi 33 yaşında. Böyle bir transfer girişimi ve planımız yok" ifadelerini kullanarak Brezilyalı oyuncunun transferinin gündemde olmadığını belirttiler.

FELİPE MELO'DAN GALATASARAY AÇIKLAMASI
Galatasaray ile yollarını geçtiğimiz yıllarda ayıran ve arından İtalya ve Brezilya maceraları yaşayan Felipe Melo Galatasaray kariyeri ile ilgili geçtiğimiz aylarda şu ifadeleri kullanmıştı; "Ben en iyi oyunumu Galatasaray'da oynamadım. Galatasaray'da çok mutlu yıllar geçirdim ve iyi performans sergiledim ama en iyi futbolumu aslında Fiorentina'da oynadım." 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0