DaJuan Summers ve Richard Hendrix açıklamalarda bulundu

Galatasaray Odeabank'ın yeni transferleri Richard Hendrix ve DaJuan Summers havaalanında GS TV'ye açıklamalarda bulundu.

Galatasaray'a geldiği için oldukça heyecanlı olduğunu dile getiren Summers, "Çok heyecanlıyım, biliyorsunuz bu benim Türkiye'deki ikinci yılım. Bu yüzden buradaki ortama ve takımlara aşinayım. İşe koyulmak için sabırsızlanıyorum."derken; taraftarla ilgili olarak ise "Onların desteğini görmek için sabırsızlanıyorum. Oyunumu nasıl bulacaklarını merak ediyorum.Geçen yıl Galatasaray'a karşı oynamıştım, o yüzden burayı tanıyorum. Taraftarın ne kadar çılgın olduğunu biliyorum. İçinde oynaması harika bir atmosfer olacak. Dört gözle bekliyorum" açıklamasını yaptı.

Tecrübeli uzun Richard Hendrix ise "Burada olduğum için mutluyum, bu fırsatı elde ettiğim için mutluyum. Çalışmalara başlamak için sabırsızlanıyorum." ifadelerini kullanırken, taraftarlar hakkında ise "Galatasaray taraftarına karşı daha önce birkaç kez oynamıştım. Ne kadar tutkulu olduklarını biliyorum. Umarım bu sezon da onları aynı şekilde göreceğiz" dedi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0