Jason Denayer taraftarların sorularını yanıtladı..

Galatasaray'ın Manchester City'den yeniden kiraladığı Jason Denayer, gerçekleşen imza töreninden sonra Galatasaray Medya Ekibi'nin düzenlediği Blue Room'da taraftarların sorularını yanıtladı.

Galatasaray'da vazgeçilmezi ne oldu? Gelmek için bu kadar mücadele vermesini neye borçluyuz?
Galatasaray'a geri dönmek için bu kadar savaşmamın sebebi öncelikle kulübü çok seviyor olmam, ikincisi de taraftaların hem saha içinde hem de saha dışında oyuncuları önemsiyor olması.

2016 yazında Galatasaray'a transferin gerçekleşmeyince neler hissettin?
Çok üzgündüm. Yeniden geri dönmek istiyordum. Geri dönmek için savaştım ama buna izin vermediler. Hayal kırıklığına uğramıştım.

Hiç bu kadar sevileceğini düşünmüş müydün? 
Buraya gelmeden önce böyle sevileceğimi hiç hayal bile etmemiştim. Tek söyleyebileceğim şey teşekkür ediyorum. 

Türk Telekom Stadyumunda ki atmosferi ve taraftarı özledin mi?
Tabi ki taraftarı ve stadyumdaki atmosferi çok özledim. Başka bir yerde taraftarların oyuncuları böyle desteklediği bir yer yok. Bu destek bizim için çok önemli.

Galatasaray taraftarını anlatmak istersen hangi kelimelerle anlatırdın? 
Sıradışı kelimesini kullanırdım.

Forma numaran neden 64?
Hava çok kötü ve soğuk olduğunda arkadaşımın evinde yaşıyorduk. O evin kapı numarısı 64'dü. Bu yüzden benim için çok önemli bir numara.

Galatasaray ve Türkiye'de en çok özlediğin şeyler nelerdi?
Galatasaray'da çok özlediğim şeyler tabi ki taraftarlar ve benimle ilgilenen insanlar. Türkiye'de ise insanlar, yemekler. Baklava, tavuk çok güzel..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0