Latovlevici: Daha iyi bir Latovlevici seyrettirmeyi hedefliyorum.

Süper Lig'de sahasında Kasımpaşa'yı 2-0 mağlup ederek liderliğini sürdüren Galatasaray'da, ilk kez sarı-kırmızılı forması giyen Latovlevici karşılaşma sonrası yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Iasmin Latovlevici'nin açıklamaları şu şekilde..

Takım arkadaşlarıma, hocalarıma, çalışanlara ve taraftarlara teşekkür ediyorum. Beni en iyi şekilde karşıladılar. Biliyorsunuz bir ameliyat oldum. Her gün daha da iyiye gidiyorum. Her gün üzerine koyarak daha iyi bir Latovlevici seyrettirmeyi hedefliyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0