Kupa Voley | Nedim Özbey: Urfa'daki taraftarlarımıza güveniyorum

Galatasaray HDI Sigorta, Kupa Voley erkekler kategorisi 1. bölüm rövanş maçında Galatasaray Park Voleybol Salonu’nda konuk ettiği Beşiktaş’ı 3-0 yenerek adını final etabına yazdırdı. Başantrenör Nedim Özbey, karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

Kupa Voley final etabına yükseldiklerinden dolayı mutlu olduğunu dile getiren başantrenör Nedim Özbey, “Final etabına gidiyoruz. İddialıyız, oradaki taraftarlarımıza güveniyorum. Urfa’da çok kalabalık, çok içten taraftarlarımız var. Onları orada mutlu etmek istiyoruz. Halkbank’ı elemeye gidiyoruz. İki maç eleyip sonra final oynayacağız” şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0