Okan Buruk özür diledi!

Spor Toto Süper Lig'in 15. haftasında Galatasaray, Akhisar Belediye'yi 2-0 geriden gelip 4-2 mağlup ederken, maç sonrası rakip takım teknik direktörü Okan Buruk, Igor Tudor ile ilgili ''Vasıfsız'' ifadesini kullanmıştı. Bu açıklamasının ardından birçok kişinin tepkisiyle karşılaşan Okan Buruk, geri adım attı ve Igor Tudor'dan özür diledi. Okan Buruk'un açıklamaları şu şekilde..

TUDOR'DAN ÖZÜR DİLİYORUM
Sinir sistemimin bozulduğu ortamda yaptığım açıklamalar için Galatasaray Kulübü, camiası ve hocasından özür diliyorum. Herkesin hemfikir olduğu haksız bir kırmızı kartla 50 dakika 10 kişi oynadık. Galatasaray hocası tarafından devamlı taciz edilmeme rağmen sadece, ‘Türk futbolu böyle kalkınamaz’ cümlesini söylediğim için ben de tribüne yollandım. Maç sonunu nasıl bir ruh hali ile bitirdiğimi tahmin edemezsiniz. Bu şartlarda maç sonu yaptığım açıklamalar şansız açıklamalardır

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0