Galatasaray'da iki istifa..

Galatasaray Kulübü, Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Dedeoğlu ve Mehmet Aydın Özbek'in görevlerinden istifa ettiğini KAP'a bildirdi. Kulübümüzden yapılan açıklama şu şekilde..

Yönetim Kurulu Üyelerimiz Sn. Mehmet Dedeoğlu ve Sn. Mehmet Aydın Özbek 25.01.2018 tarihi itibariyle, Yönetim Kurulu Üyeliklerinden istifa etmiştir. Yönetim Kurulumuz istifa ile boşalan Yönetim Kurulu Üyeliklerine Türk Ticaret Kanunu'nun 363 üncü maddesi kapsamında, yasal şartları haiz, yeni üyeler seçip ilk genel kurulun onayına sunacaktır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0