Latovlevici: Hagi idolümdü

Iasmin Latovlevici, 2-0 kazanılan Viitorul Constanta maçının ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Latovlevici'nin açıklamaları şu şekilde..  

Devre arası kampında iyi bir hazırlık maçı oynadıklarını belirten 31 yaşındaki sol bek, "Çok fazla söylenecek bir şey yok. Antrenman havasında geçen bir maç ama diğer taraftan da önemli. Hocamız için de önemliydi aslında takımı görme açısından. Bizim için de önemliydi" dedi. 

BEN KÜÇÜKKEN HAGİ İDOLÜMDÜ
Hagi benim için çok çok önemli bir isim. Benim için çok önemli şeyler yaptı. Ben küçükken o benim idolümdü. Diğer taraftan tabi çok güzel aynı dili konuştuğunuz insanlarla burada buluşmanız ve onlara karşı maç yapmanız. Benim için de iyi oldu, güzel oldu.

İlk yarıda yalnızca 8 maçta forma giyen Iasmin Latovlevici, "4 ayda 2 defa ameliyat oldum. Hayatımda ilk defa böyle bir şey gerçekleşti. Bu zor dönemde benimle beraber olan aileme ve kulübe teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0