Gomis'i 32 scout ekibi izledi...

Milan kulübünün Çinli yatırımcılarını Türkiye'ye getiren ünlü scout Tarkan Batgün, satış iddiaları hakkında ve özellikle Gomis ile ilgili Star gazetesine çok önemli açıklamalarda bulundu.

Cenk Ergün aracılığıyla Barış Güçlü ile Çinli yatırımcı David Han Li Türk Telekom Stadı’nda bir araya geldiklerini belirten Batgün ‘Galatasaray yabancı sermayeye satılacak' haberlerini yalanlarken, tecrübeli scout ‘Çinlilerin ajandasında ne olduğunu bilmek gerçekten çok güç ilerleyen dönemlerde ne olur bilemiyorum’ ifadelerini kullanmaktan geri kalmadı.

GOMİS ÇİN'E DEĞİL AVRUPA DEVLERİNDEN BİRİNE GİDECEK
Biz Galatasaray – Antalyaspor maçını takip ederken tam 32 scout ekibi statta idi. Gomis için ‘Çin’e gidecek iddiaları vardı’ ama ben kesinlikle böyle bir şey düşünmüyorum. Avrupa’nın en büyük devleri Chelsea, Juventus, Manchester United, Arsenal, Tottenham, Valencia Gomis için oradaydı. Sezon sonuna kadar 25-30 golü bulacak oyuncu Cenk Tosun’un satış fiyatını geçip dev takımlardan birine imza atacak gibi duruyor. Yani en azından ben böyle düşünüyorum. Burada tabii ki Barış Güçlü’ye teşekkür etmek lazım. O olmasa idi bu davet gerçekleşmezdi. Tecrübesi ile Göztepe ve Bursaspor’da yaptığı işleri yadsımamak lazım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0