Nedim Özbey: Avrupa'ya gitmek istiyoruz..

Galatasaray HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımımızın, Efeler Ligi 18. haftasında Beşiktaş’ı deplasmanda 3-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından başantrenör Nedim Özbey, Galatasaray TV'ye açıklamalarda bulundu. Takımın çok iyi mücadele ettiğini belirten Nedim Özbey, Cumartesi günü de çok önemli bir maça çıkacağımızı da belirtti. Nedim Özbey'in açıklamaları şu şekilde..

AVRUPA'YA GİTMEK İSTİYORUZ
Bizim arkadaşlarımız çok iyi mücadele ettiler. İki set aldılar, bir set verdiler. Bizim üç puana ihtiyacımız vardı. O yüzden dördüncü sette Hüseyin ve Daudi’yi oyuna aldım ve maçı aldık. Beşiktaş’ı kutluyorum çok iyi oynadılar. İki tane ezeli kulübün müsabakası böyle olur. Cumartesi günü oynayacağımız İstanbul BBSK maçı saat 17.00’ye alındı. Bizim için çok önemli bir maç. Yükselmek üzereyiz, oradan üç puan buradan üç puan alarak Avrupa’ya gitmek istiyoruz. İyi bir ekiple karşılaşacağız. Biz Cumartesi günü yenmek için oynayacağız.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0