Serdar Aziz: Galatasaray'a yakışır şekilde mücadele edeceğiz..

Süper Lig'de evimizde sahadan 5-0'lık galibiyetle ayrıldığımız Bursaspor mücadelesinde takımımızın 4.golünü kaydeden Serdar Aziz karşılaşma sonrasında Galatasaray Televizyonu'na açıklamalarda bulundu.

Skor bizim için çok güzel. Maça iyi de başladık, sonra rakip takım kırmızı kart görünce daha da rahatladık. İyi oynadık, maçı hiç bırakmadık. Bir tane de gol attım, kendi adıma mutluyum. Eski takımım Bursaspor da zor günler geçiriyor. Onların da bir an önce toparlanmasını diliyorum. Galatasaray’a yakışır şekilde en iyi mücadelemizi veriyoruz. Bundan sonra bütün maçlarımızı kazanmak istiyoruz. Kenetlendik. Allah’ın izniyle de devam edecek. Dinlenmeye fırsatımız yok, hafta içinde kupa maçımız var. Onu da kazanıp ikinci maç öncesi avantaj yakalamak istiyoruz.

Taraftarımız bizi hiçbir yerde yalnız bırakmıyor. Deplasmanda da galibiyetleri almamız gerekiyor. İnşallah Kasımpaşa maçı son puan kaybı olur ve galibiyetlerimize devam ederiz. Kasımpaşa maçında penaltı pozisyonunda bir ağrı hissettim. Oyuna da devam edemedim. Allah’a şükür şu anda iyiyim. Ağrım vardı ama takımı yalnız bırakmak istemedim. Sahada savaşmak istiyorum. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0