Yuto Nagatomo: Zamanla daha da iyi olacağız..

Antalyaspor karşısında sahadan 3-0'lık galibiyetle ayrılarak liderlik koltuğuna oturan Galatasaray'da karşılaşma sonrasında Yuto Nagatomo yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. Galatasaray formasıyla 3.resmi maçına çıkan ve yükselen form grafiğiyle dikkat çeken Japon savunmacının açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Bugün aldığımız galibiyetten ötürü çok mutluyum, bir haftadır takımla antrenman yapabildim. Gösterdiğim performans takım arkadaşlarımın bana yardım etmesinden kaynaklanıyor, onlara da çok teşekkür ediyorum. Zamanla daha iyi bir uyum sağlayacağız. Çok çok iyi bir teknik direktör, mental ve fiziksel olarak oyuncularını maça oldukça iyi hazırlıyor. Onun çok iyi bir teknik direktör olduğunu biliyorum, ben de öyle olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0