Fatih Terim: "Böyle maçların altından kalkmak sizi büyük takım yapar."

Çok zorlansak da müthiş bir geri dönüşe imza attığımız mücadelenin ardından, devre arasında yaptığı hamlelerle maça damga vuran teknik direktörümüz Fatih Terim, maçın sonunda basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

"Maç öncesi öngördüğümüz, hatta öngöremediğimiz her şeyi yaşadık. Benim oyuncularım, saha kenarındakiler çileden çıkarma rekorunu kırdılar. Hücum adına yapabileceğimiz ne varsa yaptık. 25 şut atmışız, 9 isabet var. 50 defa ceza sahasına giriş yapmışız. Bu hücum anlamına çok sevindirici. Penaltıyı atamadık, öteki direğe çarptı... Bu arada 2. golü yiyebilir miydik? Evet, ama hayat risk, futbol da risk. Böyle maçların altından kalkmak sizi büyük takım yapar, böyle maçlardan dönüş yapmak sizi güvenli hale getirir."

"Galatasaray seyircisi bizim itici gücümüz. Eğer bir hatada seyirci tepki verirse, onun tahribatını hiçbirimiz düzeltemeyiz. Oyuncu her şeyi duyar. Onun için sakin olun dedim. Sakin olun yani, siz de bana yardım etmek mecburiyetindesiniz gibi bir şey söyledim. Yapacak tek bir şeyim vardı, geride biraz hata da yapıyordu Maicon, elimde başka santrafor da yok. Bir yere gidersek, oynayarak gideceğiz. Oynamanın da en iyi yolu atak yapmak, mümkünse hücum etmek.Oyunu forse etmek isterseniz, bir takım riskler alacaksınız. 1-0'ın altından kalkan, 2-0'ın da altından kalkar. Böyle devam edeceğiz."

"İnanıyorum ki, Martin ve Sinan değişikliğini tasvip etmeyen çok kişi olmuştur. Ancak Sinan gol atarsa ve Linnes sağdan çok iyi bindirirse ben haklı çıkmamalıydım. Bir teknik adam bir şey yaparsa, bir bildiği var denmelidir."

"Sinan takımımızın tek solak oyuncusu, hakikaten yetenekli bir oyuncu. Konuştum ve yeteneğinin teoride olmamasını istedim. 1 sene daha mukavelesi var, oraya kadar bizim ona yeni mukavele yapmamızı sağlamalı. Kilosuyla falan, hepsiyle özel çalışıyoruz. Sinan Gümüş şu anda Yasin Öztekin'in önünde. Ben de onu tercih ettim. Onu koyunca Garry ile her an yerlerini de değiştirebiliyoruz, iki tarafta da oynayabiliyorlar. Yasin'i 35'te sokabilirdim Donk'u alıp, bir an düşündüm, oyun akışı iyi gitmeye başladı."

"Haftaya derbi oynayacağız. Ümit ederim kazanarak döneriz, inanıyorum da. Kazanamama psikozunu falan çok fazla önemsemiyorum açıkçası."

"Oyuncularıma devre arasında şunu söyledim: 'Şampiyon olmak istiyorsak, buradan geri dönmeliyiz. Ancak şampiyon takımlar buradan döner' dedim. Onlar da 2. yarı büyük takım gibi oynadı."

Elimden geldiği kadar sakin kalmaya çalışıyorum. Benim sakinliğimin diğer arkadaşlara da geçmesini diliyorum. Muhakkak fırtınalar kopuyor içimizde ama bu halimden memnunum. İnşallah bir şeylere mecbur olmayız."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0