Marina Maljkovic: Kulübümüz zor bir süreçten geçiyor..

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı başantrenörü Marina Maljkovic, basketfaul.com sitesine açıklamalarda bulundu. Zor bir süreçten geçtiğimizi belirten tecrübeli çalıştırıcı, oyuncuların ödemeler konusunda sıkıntı çektiğini de belirtti. Marina Maljkovic'in açıklamaları şu şekilde..

KULÜBÜMÜZ ZOR BİR SÜREÇTEN GEÇİYOR
Kulübümüz zor bir süreçten geçiyor. Yeni bir yönetim geldi. Onlar gelmeden öncede aynı sıkıntılar devam ediyordu. Yeni yönetimin zamana ihtiyacı var. En kısa sürede yaşanan sıkıntıları gidereceklerine inancım tam. Bu iki Amerikalı oyuncumuzdan Quigley 1, Davis 2 antrenman kaçırdı. Antrenman kaçırmalarının sebebi aksayan ödemeleri. Bu oyuncularımız ödemeleri konusunda sabırlı davranmadıkları için böyle oldu. Antrenmana gelen diğer oyunculara haksızlık olacağını düşündüğüm için prensiplerim doğrultusunda böyle bir karar aldım. 

Diğer oyuncuların da ödemeler konusunda sıkıntıları var. Ama dediğim gibi yönetimimiz bu problemi çözmek için çalışıyor ve umut ediyorum yakın zamanda çözümleyecekler. 

Marina Maljkovic, kendisinin maaşını alıp, almadığı yönündeki soruya ise, ''Hiçbir zaman bu konudaki sorulara cevap vermedim. Ben önemli değilim. Benim görevim oyuncularımı ve kulübümü korumak. Takımımı en iyi şekilde maçlara hazırlamak ve Galatasaray'a yakışan bir takım sahaya sürmek. Böyle bir ortamda oyuncularımı basketbola motive etmem gerçekten zor oluyor ama biz şu anki şartlar altında elimizden gelenin en iyisini yapmak için mücadele ediyoruz.'' şeklinde cevap verdi. 

BÖYLE BİR ORTAMDA RAKİPLERE HAZIRLANMAK MÜMKÜN OLMADI
Kulübümüz seçim sürecinden geçti. Bu süreçte kimseyle iletişim kuramadık. Seçim derken, yeni yönetimin gelme süreci derken uzun bir süre sıkıntılarla boğuştuk.  Böyle bir ortamda rakiplere hazırlanmak, programlı çalışmak mümkün olmadı. Ama şimdi yeni yöneticilerimize bir rapor verdim. Raporda bütün sıkıntılarımızı dile getirdim. Kendileri bu raporu şu anda değerlendirmeye aldı ve bütün sıkıntıları adım adım halledeceklerini umuyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0