Oktay Mahmuti: Play-off'u hak etmiyoruz.

Galatasaray Odeabank'ın, Muratbey Uşak Sportif'e deplasmanda 85-78 mağlup olduğu karşılaşmanın ardından başantrenörümüz Oktay Mahmuti. açıklamalarda bulundu. Play-off'u haketmediğimizi belirten Mahmuti, gidişatı değiştiremediğini de belirtti. Oktay Mahmuti'nin açıklamaları şu şekilde... 

PLAY-OFF'U HAK ETMİYORUZ
Açık söylemek lazım; biz Play-Off'u hak etmiyoruz. Herhangi başarıyı, herhangi bir ödüllendirilmeyi hak etmiyoruz. Üzülüyorum; bu gidişatı değiştirmek için çok uğraşıyorum fakat değiştiremiyorum. Üzülüyorum; bu formaya bu kulübün geleneğine üzülüyorum. Maçı kaybetmek, kazanmak sporun her zaman içinde var olan bir şey. Başkalarının bizden fazla istemesi kadar sporda daha acı bir şey olamaz. Kendi adıma konuşuyorum fakat ben bunu değiştiremiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0