Cedric Carrasso: Burada herkes beni seviyor.

Galatasaray'ın sezon başında kadrosuna kattığı Fransız kaleci Cedric Carrasso, ülkesinde yayın yapan RMC'ye açıklamalarda bulundu. Şu anda sadece şampiyonluğa odaklandığını belirten tecrübeli kaleci, transfer döneminde her şeyin olabileceğini söyledi. Carrasso'nun açıklamaları şu şekilde... 

Birçok teklif aldım ancak büyük bir kulübe gitmeyi seçtim. Oynayamadım ama bu seçimimle gurur duyuyorum. Burada herkes beni seviyor. Sezon sonunda neler yapabileceğimi göreceğim. Hala oynayabileceğimi düşünüyorum. Eğer şampiyonluğa ulaşırsak yeniden Şampiyonlar Ligi coşkusunu yaşamak için takımda kalabilirim.

Tecrübeli kaleci Ligue 1'e dönüp dönmeyeceğiyle ilgili soruya "Neden olmasın?" şeklinde yanıt verdi. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0