Erman Toroğlu: "Şu görüntüyle Galatasaray şampiyonluğu hak ediyor"

Erman Toroğlu, Galatasaray'ın Yeni Malatyaspor galibiyetini Fotomaç Gazetesi'ndeki köşesinde değerlendirdi. Galatasaray'ın Terim ile birlikte takım olarak defans yapmaya başladığını ve keyif verdiğini söyleyen Toroğlu, futbolda sürprizler olacağını ancak Galatasaray'ın şampiyonluğu hak ettiğini belirtti.

İşte Toroğlu'nun yazısı

Sarı-kırmızılılar, Fatih Terim ile beraber takım olarak defans yapmaya başladılar. Bu kolay iş değildir. Öyle boya fıçısına sok çıkar, renk değişsin olmaz. Zaman ister. Nitekim dün gece Galatasaray bunun çok iyi bir örneğini verdi. 10 futbolcu birden defans yaptılar. Buradaki önemli olan olay şu: "Rakip topla gelirken ben onun üzerine çıkarsam, o bana çalım atarsa, ya da bacak arası atarsa, ya da verkaç yaparsa ve ben seyirciye karşı küçük düşersem" anlayışı olur bazı oyuncularda. 2 hafta önce 'şampi' demiştim. Bu maçtan sonra 'Şampi'nin yanına 'y'yi de koyuyorum. Geriye 'on' kalıyor. O da Göztepe maçına bağlı. Zaten onu koyduğunuz zaman kupanın da üzerine konacaksınız. Ama Galatasaray böyle bir hava yakaladıktan sonra bu işin peşini bırakır mı? Ben zannetmiyorum. Futbolda sürprizler var. Şu görüntüyle Galatasaray şampiyonluğu hak ediyor.. Galatasaray 5-6 haftadır futbol oynamaya başladı. O da daha tam değil. Keyif veriyor. Neden? Hem baskı yapıyorlar hem hücum ediyorlar. Mesela Aykut Kocaman'ın kaybı nerede. Baskıyı iyi yapıyor ama aynı şeyin hücumunda çabuk hareket edemeyor Fenerbahçe, keyif vermiyor. Yani pastayı yapıyorsunuz, üstünü süsleyemiyorsunuz. Fatih ile beraber Galatasaray bunun ikisini daha henüz yapmaya başladı. Tabii bu kolay bir iş değildir..

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0