Emre Akbaba: "Galatasaray taraftarına layık olmak istiyorum"

Galatasaray formasıyla ilk maçına çıkan Emre Akbaba, Göztepe maçı sonrası GS TV'ye açıklamalarda bulundu. Galatasaray taraftarına layık olmak istediğini söyleyen Emre, gol atmaktan ziyade önemli olanın 3 puan olduğunu söyledi.

"GALATASARAY TARAFTARINA LAYIK OLMAK İSTİYORUM"
“Taraftarımıza teşekkür ediyorum bana çok destek oldular. Gerçekten çok duygulandım. Onlara layık olmak istiyorum. İlk maçımda gole de çok yaklaştım ama nasip olmadı. İnşallah çok gol atarım burada. Takım olarak pozisyonlara girdik fakat tek farkla galip geldik. Bizim için önemli olan 3 puanı almaktı. Ben de gol atsam çok mutlu olurdum ama önemli olan takımın kazanması. Haftaya eski takımıma karşı oynayacağım. Umarım o maçtan da biz galip çıkarız.”

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0